Dagens 2/4
God morgon på er alla.
Hoppas ni sovit gott. Det har jag även med mina problem.
Idag ska jag tvätta vin-karaffer. Som vanligt! Vi håller på med ca 3500 st på jobbet. Och vi är 4 st. som jobbar med dessa. Börjar bli liiite tråkigt! Hahahah.
Efter jobbet ska jag till min bank och reda ut vissa saker och försöka skaffa fram lite pengar. Ja ni vet ju till vad.
Nu på morgonen när jag öppnade dörren för att släppa ut ena katten, så sprang det förbi en stor och långbent hare. Ni skulle sett kattens ögon! hahahhah. Jag skrattade så jag höll på att göra i byxan. Han brukar jaga dessa vidunder. Men idag blev han överrumplad själv.
Fick även ett sms från T om att han saknar mej. Heheeh.
Ha nu en bra dag alla och ta hand om er.
Kramar!!

Morgonkramar till Mia och till alla er andra!
Ensam - men stark!
Kramar till er alla också. Hoppas det löser sig för dig Mia.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Minusgrader nu på morgonen, så det var lite kyligt med morgonpromenaden med hundarna. Igår som det var så fint och varmt och härligt väder. Hoppas denna dagen blir lika fin.
Lillan är sjuk igen, hon har en sån hemsk hosta och snorar så varken hon eller jag har sovit riktigt i natt så vi blir hemma idag.
Kram till er ala där ute i vårsolen!
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
God morgon alla! hoppas ni får en underbart solig dag idag:) här är redan 20,3 grader i solen;)
ska nog tillbringa större delen av dagen utomhus! Kramar
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Lilac: Kram till dej gumsan
Tatsja: det löser sej säkert..men det är jobbigt på vägen dit.
Gullan: Hoppas att Lillan mår bättre nu och att ni får sova ordentligt inatt. Jag vet hur jäkligt det är att inte få/inte kunna sova.
ingann: Hoppas din dag varit kanon ute i solvädret. 
Kom hem för några timmar sedan efter besöket på banken. Ficat internetbanken nu igen på en bättre bank som tar hand om sina kunder. Ska ringa en handläggare imorrn och prata om ett litet lån.
T. ringde nyss. Han är bara för söt den killen…heheheh.
Det är nog nåt på G mellan oss nu.

Jag är trött och less på tillvaron just nu. Skulle vilja skriva en massa men orkar inte… Kommer väl senare…
*kram*