Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 527 ggr
Gullan402
0

Dagens 3/4

Fredag idag och slutet på veckan. Hoppas på samma strålande väder som vi haft de senaste dagarna.
Lillan är fortsatt sjuk om möjligt värre. Hög feber som inte ens panodil vill bita och torrhosta och snorig och kräkningar.
Men hon får väl ligga nerbäddad i soffan idag och titta lite på TV/film.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Tuvalu
0

Min enda lediga dag den här veckan. Ska på utv.samtal med Emil nu på morgonen. Sen ska jag sola mig, fika med en vän. Och sen blir det väl tvätta och städa.

Och framåt kvällen blir det fredagsmys vid TV:n Glad

ingann
0

Jag hade planerat en utedag med vovven idag med lite fika vid älven men bara för det är det GRÅTT & MULET!!! Gråter Inte ens varmt är det:( vid den här tiden igår hade vi 14 grader men nu är det bara 4…  jaja, bara jag slipper mer snö…

nu får jag försöka hitta på något annat att göra;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Jobbat idag. Men nu är det äntligen helg..Skrattande Tänkte att jag skulle putsa lite fönster. Och röja lite här hemma.

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll.

Kramar!

Gullan402
0

Det behövs fönsterputsning här med, det syns ju tydligt nu när solen   kommit….Glad Får väl hoppas att jag orkar putsa åtminstone några fönster i helgen. Men med sjuk dotter så orkar man inte så mycket. Antingen är det min allergi som spökar eller så har även jag förkylning i kroppen.

Jag har pratat i telefon idag också. Det ringde en enhetschef som erbjöd mig sommarvik. Jag ska träffa henne på tisdag och titta lite på boendet. Visste inte ens att det fanns ett äldreboende där ute i skogen..Men det är ju i "danmark" man kan inte ha koll på allt. Skäms
Bor ju inte så långt från länsgränsen.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[mia-38]
0

Gullan..
Ja det är nackdelen med solen..hahah..att all skit syns! Oskyldig

Hoppas dottern blir bättre snart och att du själv inte blir sjuk nu.
Jag håller tummarna att du får sommarviket.

Kramar!

MIRJAMI
0

Ja då var det fredag. Jag ska hem till en kille imorgon och städa hos han. Han klarar inte av det…utan behöver kvinnohjälp. Ska bli roligt med. Sov efter jobbet så nu sitter jag helt klarvaken här framför datan. Tur att det är lördag imorgon.