Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 594 ggr
MIRJAMI
0

Dagens 4/4

Hej på er! Antagligen bara jag som är kvar här för ikväll. Råkade somna till under kvällen så är nu vaken på natten. En nattuggla har jag blivit.

Ja vad lördagen kommer att föra med sig återstår att se. Han en inbokning…ska hem till en ungkarl och skura. Pojkarna får vara hos barnvakten under tiden. Sedan så får man se vad mera kommer att hända under morgondagen.

Jag hoppas att ni får en underbar lördag allfall och så får vi hoppas lite på en härlig vårväder.

Gullan402
0

Tanken för denna fina vårdag i april är att bara vara och ta dagen lite som den kommer. Kanske får jag för mig att putsa fönstrena, vi får se. Lillan är lite piggare idag på morgonen i alla fall.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[mia-38]
0

Hej på er.

Jag skulle med putsa fönster. Men vet hur det kan bli. Man skjuter upp det…som vanligt, för det finns annat som är roligare. Hahahah.
Idag är det toppenväder. Redan 10 plus ute! Cool

Lilacbower
0

Hej mina vänner! Äntligen har mitt Jotexpaket kommit så här ska skuras och sen ska de nya mattorna och gardinerna upp. Blir så pigg och glad av solen!

Ha det gott!

Ensam - men stark!

MIRJAMI
0

Hej på er!! Jag lever än..efter en tuff natt. Store sonen pappa kom på att han har en son vid 2 i natt och så höll han på i några timmar….så vid 5 imorse la vi oss och sov. Ja så det blev inte så mycket sömn då hans pappa ringde igen vid 10 tiden. Ja får väll se hur länge sonen är vigtig för pappan den här gången……Brukar vara ca 2 dagar, sedan försvinner han. Ja och när jag svarde först inat så säger till mig….jag lovar jag är nyckter fast det var han inte helt och hållet men skulle försöka övertyga mig om det.

Ja nu så ska vi snart ut i solen. Hem till barnvackten ska sönerna och jag ska vidare till den där ungkarlen och skura.

phernilla
0

Lilac:
Ja, osså blir man pigg o glad av nya textilier o sånt med. Det muntrar upp :)