Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 1183 ggr
[mia-38]
0

Drömmar och olustkänslor

Jag drömmer nu om nätterna att T lämnar mej. Har gjort detta ända sedan i söndags då jag var hos honom. Jag vaknar med denna känslan och den sitter i hela dagen.
Han messar och allt som vanligt..så jag undrar vart denna känsla kommer ifrån.
Är jag rädd att han ska sticka eller kommer det att ske….

Har en olustkänsla i kroppen som inte ger med sej heller. Nåt kommer att hända..men vad? Behöver inte ha med T att göra.

Eller känner jag så här då jag har det lite turbulent i mitt liv just nu. Två dödsfall (nätkompisar), stroke på kort tid. Ekonomin, alla möten, tubulenten på jobbet då en nära kommer att få sparken, T som jag inte vet vart jag har.

Känner bara att snart är det för mycket.
Att T även får bestämma sej snart med. Jag behöver ha en karl som vet vad han vill.

Ville bara gnälla av mej så här på morgonen.
Hoppas ni alla andra får en kanondag.

Kramar!!

Lilacbower
0

Kramar om dig Mia! Du är en go tjej som förtjänar lite lugn o ro!

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

Tack gumman. Du finns här alltid när jag behöver det som mest.
Gooooo kram!! Kyss

ingann
0

Jag tror och hoppas att dina drömmar beror på att det är så mycket runt omkring dig just nu… Bara du får ordning på några av sakerna kommer säkert drömmarna att bli bättre oxå;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Ja så är det säkert ingann.
Han som medlar mellan hyresvärden och mej, ringde idag. Han sa att hyresvärden skulle tänka över det hela. Om han låter mej bo kvar eller inte. Hur kul är detta?
Varför inte bara ge mej en avbetalningsplan och sedan är det ur världen?
Näää..nu ska jag gå omkring och må dåligt över det hela.

Nästan sugen på att se mej om efter annat boende just nu.

Mads
0

Jag tror det kan vara att det helt enkelt blivit lite för mycket den sista tiden och man reagerar med en olustkänsla och drömmar. Själv drömmer jag otäckt mer eller mindre varje natt just nu och vaknar helt slut om morgnarna, inte alls kul. Vad är det T ska bestämma sig om ? Om ni ska ha en relation eller ej ? Eller en relation har ni väl, men du förstår kanske min fråga..

Kram

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Vi har ingen relation….eller jooo..som vänner. Men jag vill ju ha svar på om vi kan ha ett seriöst förhållande eller ej. Och han vet ju att jag väntar på vad han bestämmer sej för.

Mads
0

Men antingen så är man väl förälskad i en person eller inte ? Och om man är det så är det väl bara att köra på i den takt man önskar, vad jag förstått så har du väl inte ställt några orimliga krav på en relation ? Vänta inte på någon som inte uppskattar dig och ditt värde säger jag, det är du för bra för !

Kram

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Jag ger det till Påsken nu…

Visst kan jag behålla honom som vän. Men han vet vad jag vill. Varför kan han då inte bara säga som det är istället för att dra ut på det. Det lurar ju bara upp mej.

Men men….det löser sej…Cool

Mads
0

Hoppas han insr vad han har och uppskattar dig. Vi förtjänar ju alla här den stora kärleken kan jag tycka !

Kram

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Verkligen. Det förtjänar alla.
Men jag ligger lågt ett tag till.

Men man saknar ju nån att mysa med nu i vårtider. Man är som en marskatt. hahahah.

MIRJAMI
0

Jag brukar ochså få sådana drömmar när jag har mycket runt mig.

Just nu behandlar mig ex mig rent ut sagt som skit. Är ju inget värd….och allt jag säger och gör är åt skogen så fell. Blir anklagad för en massa som inte stämmer…bla blev jag anklagad för att slå den lille sonen VILKET JAG ALLDRIG SKULLE GÖRA…men i exets huvudet finns allt. JAg förklarade för han vad hjälper det att stå och slå på en 2,5 åring?? Tror du det blir bättre?? Jag vet att det inte blir det. Har go lust att ringa han soc.sekreterare och tala om att han har broplem med alkoholen….Nej känner mig rätt så slutkörd.

Mia…tror att mycket kommer upp i drömmarna bara för att man går runt och är orolig för en massa saker som man kankse inte har 100% kontrol över.