Morgonsol 8/4

Vilken världsdel bor du i Mia?
Här var grått och trist och sen blev det åska och ösregn i flera timmar. Nu behöver vi nästan roddbåt
, inte riktigt men här ute flyter det konstigt i alla fall.
Annars har dagen gett mig bekymmer. Lillan lade sig frisk i går kväll och vaknade efter ett par timmar med ont i örat, ont i halsen, svårt att andas och rosslig och hög feber. Yippie var inte precis vad jag kände. Skulle varit på möte med en livscoach idag men det var bara att ställa in. Dagis muttrade något om att Lillan tappar mycket tid
.
Vårdcentralen fick jag hota med att jag skulle komma dit vare sig jag fick en tid eller ej, annars dj****r!!! De hade nämligen kort om läkare och den enda tillgängliga var uppbokad… Suck, vad trött jag blir. Lillan har kraftig öroninflammation på vänster och början till öroninflammation på höger och halsfluss. Sen har förkylningen satt sig på luftrören.
Så det blev antibiotika och bricanyl. Hon dealade själv med doktorn om att slippa penicillinet som smakar illa så doktorn lovade henne tabletter istället som mamma kan dela mittitu.
Innan vi var till vårdcentralen hann jag med en snabbis hos svärmor och låna pengar till medicin (och till lite extra till påsk sa hon och gav mig 1000:-.
)
Så här är det högt vatten igen!
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Gullan. Jag bor i Kalmar län…hehehe..Så härligt var det på morgonen. Men solen försvann snabbt sen,,,
Ibland får man verkligen tjata sej till en tid till läkaren. Stackars Lillan. Jag hoppas att hon snart är bättre.
Jag har med fått låna lite pengar. Måste handla mat imorrn.

oj, glömde säga att din bild är jättevacker Mia!
I eftermiddag kom mormor en snabbis, stackars Lillan är sjuk och det är ju alldeles strax påsk så hon hade med sig påskägg till barnen, påskmust, goda kakor och vetelängd och en present från min lillebror(!vi har ingen kontakt) med 500:- till mig och ungarna att enligt "order" äta upp. Så denna dag har trots allt varit lyckosam trots sjuk dotter. Som piggat på sig rejält efter första dosen PC och sovit middag 2 gånger idag. Just nu sitter båda döttrarna och äter godis och ritar påskkort.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Kram till dig, Gullan och dina fina tjejer! Glad Påsk på er!
Ensam - men stark!
Vacker och vacker. Jag tyckte det såg så häftigt ut idag på morgonen. Det såg häftigare ut i verkligheten. Tänkte med en gång att jag var tvungen att fota och visa er här.
Vilken snäll mormor. 
Jag har haft en dag med tjabb och gnabb på jobbet. Inget ovanligt. Hahahah.
Är lite sur på T med. Kall som en fisk.
Men kvällen nu är kanon annars. Ska snart sätta på kaffet…haha.det är väl det enda man får sätta på ikväll..hehehe