Ensam mamma söker...
Nu är det dax för en ny omgång av den serien så det är väl bara att gå in på TV 3:s hemsida och anmäla sig 
Hahahah..Sanna…Jag vet ju inte om jag är ensam eller inte. Men jag hade nog inte anmält mej i vilket fall. 

Ensam- ja, mamma- ja söker- nej inte aktivt
Skulle aldrig förnedra mig själv eller mina närmaste genom att medverka i en dokusåpa i TV. (men det hindrar ju inte att man tittar på dokusåpor och skrattar åt dessa)
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
jag skulle aldrig utsätta vare sig mej eller min familj för något sånt, men det är kul att titta på andra som vågar/vill;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag önskar att jag hade vågat. Skulle vara riktigt kul. Men då skulle man ju först ha en garanti om att dom inte sänder nåt som blir helt feltolkat utåt, o så är ju sällan fallet i media… *ler brett*

Jag bara älskar det programmet! Så mycket känslor 

Nja……smaken är väl som baken men jag tycker det är synd att de exponerar sina barn!
Ensam - men stark!
#6 där håller jag med dig! fast det är ännu värre i serien "Rent hus"… där lider jag verkligen med barnen! okej att det är bra att föräldrarna får lära sig hålla rent men har någon tänkt på vad barnen utsätts för efteråt när klasskompisar osv sett programmet?
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#7 I rent hus, får de skriva på ett papper att de inte städar i 4 veckor innan kärringarn kommer. Minns det var stora skriverier om den serien, när den först sändes. Många anhöriga hörde av sig och sa att så skitigt som det visades i teve, hade de inte, även vänner till dem kunde skriva under på det.
Så allt görs för att teven ska få folk att sitta där och tycka de är skitiga av sig.
Sen ensam mamma söker. Är de så desperata? Eller är det Spy bar som hägrar?
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Hur man ser på olika program beror nog på i vilket skede man är i i livet. Jag tror inte att det är desperata mammor som deltar i programmet. Det är verkligen inte lätt att hitta någon idag och de allra flesta vill nog dela livet och bli gammal tillsammans med någon. Det vill jag i alla fall men jag nöjer mig inte med vem som helst, det ska kännas sant och äkta men det är svårt att hitta det…
Jag har provat på både krogen och nätdejting. Visst har det funnits killar jag gillat men det har hittills inte stämt från båda håll.
Jag ger inte mycket för alla dessa dejtingprogram som går till och från. Varför vill man visa sig så i tv och sina barn ? Och när serien går så betalar väl Tv 3 för en massa exlusiva dejter och resor som man kanske sen inte har råd med i vardagen. Dessutom ska man sen resten av livet eller i alla fall en lång tid framöver då vara tex Ensam mamma- Madde. No thanx !
Amor Vincit Omnia

Jag sökte faktiskt! Jag var med bland dem som blev intervjuade men sen kom jag inte längre, tyvärr…
Det hade liksom varit min revansch på livet…
Tror nog du kan få din revansch ändå Tuvalu 
Kram & Glad Påsk
Amor Vincit Omnia