Dagens 9/4
God morgon alla.
Nu är det snart Påskledigt några dagar. Ska bli skönt.
Hoppas bara att vädret blir fint. Just nu regnar det här. Men det behövs ju för att det ska börja grönska ute.
Ikväll ska jag bara äta lite påskgodis, kanske ta ett glas vin och bara njuta. 
Får inga sms längre på morgonen så där lägger jag ner. Ni vet vad jag menar.
Ha nu en bra dag alla.
Kramar till er!

Jag kan skicka sms till dig……….men det är ju inte samma sak förstås! 
Ensam - men stark!

God morgon!
Idag börjar jag 9.30 och hade ju kunnat sova en stund till… Sen är jag ledig i fyra dagar, kommer bli drygt då jag inte har barnen…
Men det sägs att solen ska skina och det mår jag bra av!
Glad Påsk på er! // Kram Sanna

Jo idag är det blött, grått och trist ute. Tänk vad lite PC kan göra, lillan har sovit gott i natt och äter frukost just nu.
Förmiddagen blir lugn härhemma, går åt till lite plockande och städning. Eftermiddagen ska jag och lillan åka och deklarera, men jag räknar med att det går fort.
I morron kommer pappa/morfar men han skulle ha med sig tårta så då behövs det inte fixas något.
Ha en skön påskhelg allihopa och vila och njut av ledigheten, ni som är lediga.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Här är det grått och trist men inget regn idag iaf.
Igår regnade det nästan hela dagen så den tillbringade jag med att göra en ny hemsida;)
Kika gärna in om ni känner för det… www.lofving.webs.com
Den är inte helt färdig och kommer säkert ändras lite vartefter men den känns bättre än den gamla iaf.. Dessutom var den lätt att göra och helt GRATIS till skillnad från den gamla som kostar ca 1000 kr/år att ha;)
Ha en bra Påsk allihopa!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Kommer precis hem från kyrkogården! Skulle göra fint på min dotters grav men upptäcker att någon annan redan gjort det! Kan tyckas som om det vore snällt kanske men jag blev faktiskt upprörd……inte på det där arga viset utan mer……detta är mitt jobb att göra - jag vill göra det här för henne!
Undrar vem det var?
Ensam - men stark!
Jag har jobbat och jobbat…och jobbat. Nu har den store sonen åkt till mormor med min kollega som sälskap som skall till samma stad till sin mamma. Han var så snäll och tog med min son.
Så här sitter jag med den lille sonen…..och vi har varit och handlat lite. Är van att ha två barn…men nu är det så tyst och lungt här och ingen man behöver hela tiden nästan ha uppsikt över….Nej får väll se hur det hela ska gå.