Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett17-om-sajten
Läst 531 ggr
[mia-38]
0

Segt ikväll

Forumet strular ikväll till och från. Ibland kommer man ingenstans..sen funkar det helt plötsligt.
Det är säkert en bugg på hela iFokus.

Känner ni av det med?

Lilacbower
0

Ja, men nu verkar det fungera bättre igen! Är väl nån seg kola som hamnat fel!!!! Flört

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

Kola i serven…hahahahahhCool

Lilacbower
0

Vem vet!

Hoppas det fungerar ett tag nu i varje fall. Är pratsugen…..

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

Det är jag med Lilac..Jag blev så frusterad när det inte funkade när man var skriv- och pratsugen.

Lilacbower
0

……eller när man har en stund över att läsa ikapp!

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

Ja man sitter ju inte här hela tiden..så man kan ju missa nån tråd…heheh….Men jag är här ganska ofta. Har alltid min data på och brukar slänga ett getöga när man går förbi datan. Ibland blir man ju sittandes här med.
Älskar detta!!

Tuvalu
0

Ja, det är verkligen irriterande när man vill in här och läsa och det inte funkar!

Ska snart gå lägga mig så jag är pigg och glad på jobbet imorgon. Mina grabbar lär väl vara uppe sent, de har en kompis som ska sova över också. Exets tjejs son Skrattande

[mia-38]
0

Jag ska med i sängen snart. Jobbdags imorrn och jag ska tvätta dessa j****a karaffer igen. *suck*

Lilacbower
0

Vad gör du egentligen Mia? Tvättar karaffer?

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

Just nu gör jag det på jobbet. Vi får in legoarbeten till andra företag. Just ju tvättar jag ca 3000 st vinkaraffer till Kosta-Boda. De hade tydligen legat på ett lager och blivit dammiga.
Det är en j***a procedur.

Först packa upp ur kartong från plast….tvätta ur…torka lite på en ställning..sen torka innuti med trasa så gott det går..sen sitter vi med hårfön och blåser de torra. Det blir runda, vita ringar på de annars. Och det får det INTE finnas.
Sen packa in de i plasten igen och ner i burken och ner i en låda som sedan ställs på en pall.
Så har jag hållt på i snart en månad….*puh*

Lilacbower
0

Men snälla……kom och jobba hos mig istället! Lovar att det är livat värre ibland!

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

hahahah…Vi har det ganska livat på mitt med. Man får göra det skoj när jobbet i sej är tråkigt. Ibland är jag helt slut just för att man har busat hela dan på jobbet…heheheh

Lilacbower
0

Det låter gott! Men nu ska jag sova en stund. Vi ses väl här imorgonkväll säkert och du, Mia - dröm om M nu!

Natti natti

Ensam - men stark!