Kompisförhållande
T och jag har nu bestämt att vi endast ska vara goda vänner. Han är klyven och vet inte vad han vill. Ibland tycker han om mej och ibland inte.
Han vill att vi ska vara vänner…så länge.
"Så länge"?? Tills han bestämt sej då eller?
Men nu är det så att jag tänker inte sitta och vänta på honom.
Ska fika med en härifrån stan idag. Som jag pratat en del med men inte träffat pga T. Men nu känner jag att jag kan detta. Att jag är fri till att göra precis som jag själv vill.
Och denna kille vet vad han vill. Han har festat klart och vill ha ett lungt och tryggt familjeliv. Precis som jag vill.
Så hoppas, hoppas nu att han är som jag tror. Och hoppas, hoppas nu att jag är som han tror.
Till och med min son säger att det är väl bättre jag har nån i stan. Som man kan träffa precis när andan faller på. En som vill och där ingenting är krångligt. Och han har så rätt så.
Så håll era tummar för mej ikväll.
Kramar!!

Håller tummarna! Du förtjänar något bättre än en velig karl.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Tack Gullan.
Ja jag blev så less på det. Vi skulle gått på bio i helgen. Men han valde hellre att supa med sina polare. Då tyckte jag att det får vara så då.
Denna killen jag ska träffa idag verkar vara helskön. Han är söt,,,gullig…snäll…rolig….har hjärtat på rätta stället. Han jobbar med dagisbarn. Så han har barnasinnet i behåll. Hahahah..
Kram!

Lycka till Mia! Är dax att du hittar HONOM nu, tycker jag!
Ensam - men stark!
Ja jag kör så det ryker nu Lilac….Är han den ikväll och han tycker jag är den så är det bara att köra på.
Kan tro att T kommer att ångra sej längre fram när han inte tog chansen när han hade den mitt framför ögonen. Men det får bli hans läxa.
Jag kommer inte att finnas där när han behöver mej igen. Så är det bara. Jag har valt nu och kommer inte att gå tillbaka.

Önskar dig allt gott! Ser fram mot kvällens/morgondagens rapportering!!!!
Ensam - men stark!
Tummarna är uppe här och även stortåna!! Nej T är nog inget att ha då han tar till flaskan igen. Min ex tar ju gärna till den med när han har chansen….så jag vet hur det är.
Sattsa på den där killen ikväll om han är just den där Mr rigth!…och så får man ju hoppas att han är en "go" kille, med hjärtat på rätt ställe.
Och du Mia….den som söker hon finner till slut!! Så ge inte upp!
T är inte mogen än. Han får reda upp sitt liv själv nu. Jag kan lyssna och stötta honom genom telefon. Men går det bra ikväll så vill ju inte jag träffa T bakom ryggen på M.
Och jag tror inte han gillar att jag träffar en sk killkompis utan han.
Jag är ännu osäker på om jag kan släppa T helt. Men det visar sej ikväll. Och då vill jag inte blanda in T igen om allt känns bra mellan M och mej.
Jag tycker nog du haft fria tyglar hela tiden, man ska inte behöva vänta på att nån ska bestämma sig. Även om även jag gjort det…Man ska veta sitt värde och träffa härliga människor som uppskattar det. Så jag önskar dig all lycka till på dejten och hoppas han är en riktig keeper 
Kramar
Amor Vincit Omnia
Jag har haft fria tyglar ja…men mina känslor har varit låsta på T. Så det har liksom inte vart nån ide med nån annan…förräns nu.
Ska dit om en halvtimme..och är nervös. Det brukar jag aldrig vara.
Det är jobbigt när hjärtat vill något som inte blir, är lite i den situationen just nu själv. Håller tummsen för ikväll 
Amor Vincit Omnia

Åh, vad härligt att höra Mia
Du är så mycket värd någon som verkligen vill vara med dig! Hoppas att kvällen blir kanon 
Hoppas att det nu har gått bra……Håller tummarna här och stortårna!!
Åh, vad kul Mia! Hoppas kvällen varit lyckad:)
Troligtvis har den varit bra eftersom du inte varit inne och rapporterat än 
Du är värd det bästa! Kram
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Hej på er alla goa vänner.
Det gick bra!! Mycket bra.
Han är jättesöt och mycket trevlig.
Och jag tror han tyckte mej om det med…fick pussar (riktiga denna gången) och en massa kramar innan jag skulle åka hem. 
Vi skulle höras av imorrn…så jag hoppas vi ska ses igen.
Men kunde jag sluta tänka på T då?? Nääää!
Hans namn puppade upp i mitt huvud flera gånger under kvällen.
Varför ska det vara så här???
Jag måste glömma och gå vidare….
Gonatt alla godingar. 

Glad för din skull!
Ensam - men stark!
Tack gumman. Mår du bättre nu??

Inte direkt! Men strunta i det nu och njut, njut så mycket du bara kan!
Ensam - men stark!
Jaa..om jag bara kan glömma T!!! 
Men jag lovar…jag ska njuta..så inihelsike….(förlåt)…

Om bara om inte fanns. Att glömma är inte lätt och det är bara du som vet vad som är bäst!
Ses här imorgon när du har sovit på saken.
Kram
Ensam - men stark!
Vad kul att det gick bra:) Ju mer du lär känna den här killen ju mer kommer T att blekna…
/Ingalill
Han ville träffa mej mer skrev han nu på morgonen. Jag är en jättetrevlig och bra tjej. Mycket kramgo,skrev han. hahahah.
Så där har vi en toppenkille.
Jag mådde bra i hans sällskap. Jag kunde vara mej själv och hade kul hela tiden.
Så T kommer nog att blekna. Det har han ju gjort innan.
Kram till alla!
Har nyss pratat med Micke i telefon. Vi ska ses imorrn igen.
Detta känns bra och spännande.
Gissa vem som messade idag…..Men jag var cool och var fåordig..
Härligt! Det låter som du hittat nån som är bra för dig:)
T får skylla sig själv.. hade han tagit chansen hade du ju aldrig träffat M;)
/Ingalill
Kan säga ingann, att jag är på väg att bli så lycklig!! Vi sitter och delar med oss av våra älsklingslåtar just nu. Och han skickar så härliga låtar som handlar om kärlek.
Jag känner mej som en tonåring just nu och bara njuter!!
T har inget mer att hämta härifrån. Jag har bestämt mej nu. Kan inte sumpa chansen till en snäll och ärlig kille som VET vad han vill..som är stabil i sej och allt.
Så underbart! En kille som vet vad han vill och som har DET är betydligt mer värd en en vel-putte som aldrig kan bestämma sig:) Passa på att njut av kärleken och våren! Ingetdera kan man få för mycket av;)
/Ingalill

Förhållande är ju skit svårt ju…
Här står jag nu totalt förvirrad i mina känslor…
För ett tag sedan så träffade jag Pelle, det blev lite strul och nu har han varit tyst nästan en vecka. Så idag hade han skrivit på msn till mig…"Ska iväg och grilla, det är så mysigt nu du skulle ha varit här"
What? Vad menar han egentligen?
Och jag som nu börjat prata med en Peter som verkar vara en kul kille…
Tuvalu.
Träffa Peter…han är en hyvens kille. OM det är min granne..men jag kan nästan sätta mitt huvud på det.
Pelle…han verkar ha testat andra och de kanske inte har velat med honom så då tycker han att du helt plötsligt duger att umgås med.
Bara en känsla jag fick…men oftast görs det så.

Ha,ha.. Mia det där var min tanke också då jag vet att han varit barnledig i veckan… Så då är det nog så 
Heheheh…Ja Tuvalu. Om vi känner samma sak så stämmer det nog. et är ju detta med vår magkänsla och vårt 6:e sinne.

Jag har kollat korten för mig och Pelle innan… Minns inte första kortet, men andra var 5 i stavar och tredje "Kärleksparet"
Får nog ta och lägga tre kort för mig och Peter också
Jag litar mycket på min magkänsla! Den har hjälpt mig många gånger 
Vad betyder "5 i stavar"?
Gå på din egna magkänsla. Den stämmer bäst, tror jag.

Det är ett konfliktkort
och det blev det ju…
Ja, jag har inte bråttom så jag får väl se vad som händer. Nu har jag ju barnen en vecka och då blir det i alla fall inga dejter så jag får väl ta den här veckan och reda ut mina känslor 
Jaaa ibland är det bra att bara ta en funderare.
Vet du vem som ringde innan? *suck* Ska han börja fatta nuuuuu?
Det är försent…tyvärr.

Ja, usch ja… Jag vet varken ut eller in just nu
Hur märkligt är det inte att när man väl släpper lite på taget så återkommer dem? Varför liksom? Jag vill inte behöva välja… 
Men bra att du kommit till insikten om att T har förbrukat sina chanser! Hans förlust helt klart!
Bara en tanke, känner man inte någonstans i hjärtat att en är rätt ? Eller kan flera vara eventuella rätta partners ? Jag funderar en hel del över detta då flera av mina vänninor kan dejta många och tycka om flera samtidigt och sen kanske då välja en, hur funkar det liksom ? Jag har ju så oerhört svårt att bli kär, förälskad..kan tycka om en person men det ska mycket till för att jag ska känna något riktigt. Kanske är jag märklig
….
Amor Vincit Omnia
Man vet ju aldrig om just den eller den är den rätta förräns man träffats ett tag. Det jag känt med T är att han och jag inte är på samma nivå. Han vill gärna festa runt medans jag är den lugna typen.
Så jag har kännt djupt inom mej att han och jag egentligen inte passar ihop och jag har tvivlat på mina egna känslor. Men samtidigt så har jag ju ändå velat försöka med honom. Men släppt den tanken nu då han inte kommer att ändra på sej.
Micke är den lugna typen. Kan festa till det ibland. Han är mer mognare och jag känner att jag är tryggare i hans sällskap än i T:s.
Man kan tycka om olika.
Det som Micke och jag har bubblar lite under ytan…det finns nåt allvar med i det hela och mer moget.
Hoppas ni begriper mitt svammel. 
Ska till Micke ikväll igen…
Han är bara så gooo och mysig.
Det är precis så här det ska va!