Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett15-ot-off-topic
Läst 1777 ggr
ingann
0

Vill duscha!

Jag vill duscha! Men vi har inget vatten pga ett stort stopp i avloppet i källaren… Det började igår när grannen skulle tvätta, när maskinen tömde vattnet började det spruta ur brunnarna i hela källaren. Vi trodde att det var bara där det var stopp men när min son duschade igår kväll började det spruta i källaren igen så hyresvärden stängde av vattnet och nu är slammsugaren här Obestämd

Inte var jag så smart så jag fyllde upp vatten i kylen heller så jag har inte ens fått kaffe idag *muttrar*

Fast lite komiskt är det iaf… jag kollade spelschemat för sonens fotboll idag och gissa vad cupen heter? jo, Slam och Brunnrensningscup i Sunne haha Väldigt passande idag Flört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Men jösses. Hahahah….Slam och brunnrensningscupen..haahahahah..
Den var bra ingann!Skrattande

Men att inte kunna duscha eller inte ens få sej en kopp kaffe..då hade jag vart riktigt sur vid detta laget…*sur* hahahah

ingann
0

Gissa om jag håller koll på om slam-bilen åker Skrattande Så fort den börjar rulla så ska en STOR kanna kaffe sättas på medan jag ställer mig i duschen Flört Man är väl aldrig så sugen på att göra nåt som när man inte kan…

Ja, det var lite kul att cupen hette så faktiskt *s*

/Ingalill

ingann
0

Jag kan inte ens öppna fönster eller balkong just nu för det stinker kloak här haha

/Ingalill

[mia-38]
0

hahah..det påminner mej omnär vi hade stopp här. De hade inte tömt på 4 år. Så snacka om fullt i tanken.
Så till slut så flöt att här hemma i avloppen. När vi duschade så flöt hela badrummet av vatten osv.
När de väl hade vart och tömt så stank hela huset av skit. De hade vart tvungna att bakspola rören. URK!!!! Tyst

Ladda kaffebryggarn nu ingann!! hahahah

Lilacbower
0

Jag är oxå kaffesugen så kom hit vett ja!

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

Kommer så fort jag kan…hehehehe…Kaffetarmen skriker även här nu…Cool

Lilacbower
0

Finns några chokladbitar kvar oxå…….

Ensam - men stark!

ingann
0

Lilac.. Jag springer direkt:) Jag håller på att krevera här men det låter som de börjar bli klara tror jag;) det låter som de drar slangar i trappen iaf Glad

SNART får jag nog kaffe! Jag som brukar dricka det de första jag gör på morgonen o nu har jag varit uppe sen 4.30 när jag väckte kim *s*

/Ingalill

ingann
0

Mia.. ja, det stinker nåt hemskt trots att jag har stängt över allt Obestämd Jag som hade tänkt sitta ute med min bok på eftermiddagen *snyftar*

/Ingalill

Lilacbower
0

Stackars dig! Inget bra att vara utan kaffe. Man blir lätt så grinig då!

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

Men ingann. Ta på dej en gasmask..hahahah…Skrattande

ingann
0

Jippi!!! Nu har jag duschat och druckit 3 koppar kaffe Skrattande Äntligen känner man sig som människa igen;)

/Ingalill

[mia-38]
0

Härligt ingann! Nu är du på topp igen!!! Skrattande

ingann
0

Jajjemen;) Nu kommer jag vara på strålande humör flera veckor känns det som *s*

/Ingalill

Lilacbower
0

Fniss……….men erbjudandet står kvar om/när du har vägarna förbi!

Ensam - men stark!

Mads
0

Åhhh, vad jobbigt utan vatten. Värst hade nog varit för min del att inte få kaffet, hoppas det löser sig snart annars får du kika över på en kopp eller två Flört

Amor Vincit Omnia

ingann
0

Tack för erbjudandena Skrattande

Nu ska jag ta som vana att alltid ha en stor kanna vatten i kylen utifall nåt sånt här händer igen *s*

Jag kunde ju inte ens springa över till kompisen eftersom hon varit på landet sen i lördags;) Nu har jag druckit så mycket kaffe så jag får nog ta en extra Omeprazol till natten haha

/Ingalill

[mia-38]
0

Finns inget värre än att vara utan kaffe på morgonen. Man blir tjurig och får huvudvärk ju. Men skönt nu att du fick ordning på allt. Skrattande

Gullan402
0

ingann hade jag inte fått mitt kära kaffe så hade jag inte överlevt dagen känns det som. Jag har (när jag hade ett jobb) åkt dit och hämtat vatten/ duschat och kokat kaffe då vi varit strömlösa p g a oväder. Har du inga andra grannar som du kunde låna vatten av?
Skönt att du fått slamsugningen fixad nu så du fått ditt kaffe.
Komiskt med namnet på cupen.Cool

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

ingann
0

Gullan.. de som bor i husen runt här är lite knepiga så dit ville jag inte gå *s* Men jag ska aldrig mer vara utan kaffevatten har jag bestämt:) Nu har jag ställt in 2 st 2-liters kannor md vatten i kylen och ska se till att det alltid finns där hehe

ja, jag tyckte det var skitkul namn just idag.. annars hade jag nog inte reagerat;)

Kims lag vann iaf hela cupen och han hade gjort 5 mål!  Han är såå duktig min lillkille! Lite tråkigt bara att de inte fick Medaljer utan bara en lag-buckla som lagkaptenen fick ta hem. Kim har ju snickrat en egen tavla för Medaljer och plaketter till sitt rum och än så länge har han en medalj av var valör och en guld-plakett som han är så stolt över:)

/Ingalill

[mia-38]
0

Åh ingann!

Vad skoj att din son gjorde 5 mål. Duktigt!! SkrattandeOch att de vann hela cupen…Kanon!!

MIRJAMI
0

Ja detta med vatten och avlopp…här hemma hos min granne läcker det i taket i mellan. En gång så hade vakmästaren gått och ringt på hos grannen här mitt emot mig…jag och de bor högst upp…ja vad ser ha, jo vatten som bara rinner ut från badrummet för pappan står där inne och duschar, så undra på att det blir vatten läcka nere hos grannen under. Då hade garnfam. här mitt emot mig en massa leksajker och anna skit i deras badrum så avloppet var ienetäppt pga. detta så de hade översvämning.

Tre gånger har det tydligen droppat nere hos grannen genom taket….tydligen har de även haft mögel i ett ut av rummen….ja där kom man bara och tapeserade över det hela….Ja börjar undra hur min lägenhet ser ut…har grannarna vatten läcka och mögel kan jag nog även ha det.