Dagens 16/4
Nuuuu mina vänner är det den 16:e.
Jag skrev ju redan det igår om ni minns detta.
Har sovit som en stock inatt men vaknade trött iallafall.
Solen skiner från en blå himmel men det var på minusstrecket graderna var.
Idag blir en jobbig dag på jobbet. Får sitta själv och arbeta med karafferna.
*suck* Tror jag tar semester. Hahahahah.
Ikväll ska jag till M och mysa.
Han ville jag skulle hängt med till Kalmar igår och släppa av hans mamma och kille på Christer Sjögren. Men jag hade lite annat för mej. Som synd var.
Vad händer hos er idag?
Kramar och ha en underbar dag.

Oj, han vill redan presentera dig för föräldrarna 
Jag har en lång dag på jobbet idag, 7.30 - 18.15 men det känns helt okay trots att det verkar som om solen kommer att titta fram idag.
Mina grabbar ska åka till mormor i stan så då vet jag vart jag har dem 
Ha en fin dag! *kram*
Heheheh..ja Tuvalu. Jag kände att det är kanske lite för tidigt..men Ok då. Då menar han ju allvar.
Sitter på jobbet och är kanontrött. Vill bara hem och vill bara ha semester ett par dagar.
Men tur det snart är helg.
Jag hoppas att vädret blir fint på lördag då Micke o jag ska grilla. DET ska verkligen bli mysigt. 
Kramar till alla!
Mia.. Det låter som du träffat mr Right nu:) Hoppas verkligen det!
Själv gör jag inget speciellt om dagarna nu.. Allt känns bara skit men det är ganska väntat med allt runt om. Igår fick jag besök av en kompis och hennes tvillingflickor så då fick jag iaf något annat att tänka på ett par timmar:)
I morgon bitti ska jag med sonen till barnmedicin för en koll så det inte är något medicinskt som framkallat hans depression… BUP har lagt in en lapp till dem om att kolla sköldkörteln också eftersom den kan göra att man blir dålig. Risken finns att det kan vara den eftersom läkarna säjer att det kan vara ärftligt och han har en kusin som haft giftstruma:( Så nu "hoppas" jag att det är den för ett medicinskt problem är nog lättare att lösa än ett psykiskt.
Nu ska jag ta en runda till med vovven.. (mitt enda nöje nu för tiden)
Ha en bra eftermiddag alla!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

stupade imorse vid halvfem (har vart uppe och pluggat sen i måndags), försov mig och var nära att missa det där eländiga rättegångsspelet som jag pluggat inför :(
men nu e de gjort iaf, och på engelska dessutom. när man har nog problem med att förstå detta på svenska…
så tänkte bara slappa i eftermiddag, ta en tidig kväll och sova tills jag ska på jobbet imorron :)
Tuvlau: Hoppas din långa dag gått bra på jobbet.
ingann: Ja det verkar vara Mr Right…hehehe…Han sms:ade och skrev att han hade redan köpt vin till lördag. Som JAG egentligen skulle fixat. Han är supergooo.
Förstår att du hoppas på att det är nåt medicinsk fel på pojken. Inte kul om det är depressioner. Men så klart heller inte kul om det är sköldkörteln.
Moira. Du är värd att vila upp dej nu. Hoppas provet gick bra för dej.

tur för mig att man blir godkänd bara genom att delta :) om jag sen får den där extra poängen för ett bra jobb struntar jag just nu blankt i…är bara glad att jag överlevt ju :)

Jaha, vilken dag. Lämnade ungarna tidigt på dagis/fritids och körde till den centralorten för att ta taxibussen till "storstan" på föreläsning. Sitter i taxibussen mitt ute i urskogen då min mobil ringer, det är från dagis där de säger att lillan är dålig och har spytt ner hela sig och bordet i matsalen då de åt frukost. Och att jag måste hämta henne direkt! Bara till att be taxin stanna och sen ringa efter hämtning mitt i skogen. Inte så lätt att hitta någon som kunde köra. Men fick tag på en kompis gubbe som fixade skjuts, först åkte vi och hämtade bilen och sen kunde jag hämta dottern som inte verkade speciellt sjuk! Hon var måttligt glad över att de bäddat ner henne under massa filtar i ett eget rum för att hon var blek. Hon ÄR alltid blek, hon är rödhårig! Och vad det beträffade "spyorna" så fanns inte tillstymmelse till det på kläderna som de knölat ner i en plastpåse. Stora flickan sa att lillan satt i halsen och börjat hosta och fått upp lite i servetten!!! Hm, det kändes som dagisfröken ville ha bort några barn…
.
Jag blir så trött! Alltid är det något. Men jag slapp vara i Nybro på föreläsning idag i varje fall 
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!