Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 17-om-sajten
Läst 676 ggr
phernilla
0

NY Kategori: "Omröstningar"

Jag tog mig friheten att skapa en ny kategori, nämligen "Omröstningar". Vissa dagar kan jag få ett sug efter att bara läsa omröstningar o svara på dessa. På många sajter är dom dock huller om buller i alla möjliga kategorier.

Så nu skapade jag en "Omröstningar"-kategori.

Så om nu någon av oss skapar en omröstning, av något slag, oavsett vad den handlar om…

Då kan vi la lägga den i denna kategorin?

Vad tror ni andra om det?

[mia-38]
0

Helt ok.

Men tänk på att vi inte ska ha så många nålade trådar Phernilla.
Då försvinner de andra trådarna och folk vill inte läsa. Tycker vi ska ha som mest 4 stycken nålade.

Kram!

phernilla
0

Jo, jag satte den som "nålad tråd" för att alla skulle se den bättre. För att sedan "ta bort nålen". Vilket jag gjort nu ;)

MoiraIne
0

vad är nålade trådar??

[mia-38]
0

Det är trådar som alltid ligger överst. Du ser trådarna "Nya medlemmar" och "Regler för forumet…." högst upp….det är nålade.

Mads
0

Nya kategorier är väl aldrig fel, har tänkt länge att ändra om lite i ordningen där men har inte fått tummarna loss Glad Men frågan är om det finns så många omröstningstrådar just här på Singelföräldrar att det behöver en egen kategori ? Eller har jag bara missat dem ?Flört

Amor Vincit Omnia

MoiraIne
0

ah, ok nu ser jag, dom har ett litet tecken framför sig också! va bra att jag fick lära mig nåt nytt idag också :)

men omröstningstrådar finns det ju massor av, jag röstade som bara den igår när jag bläddrade runt…tills jag insåg att en del är ju rätt gamla :)

men kan vem som helst göra en sån där omröstning eller ger man förslag till sajtvärdarna?

Gullan402
0

Vem som helst kan göra en omröstning. När man väljer att skriva ett nytt inlägg (dvs starta en ny tråd) så finns det en blåcirkel till höger i verktygsfältet med tårtbitar i. Klickar man på den kommer en ruta upp där det står hur man gör.
Tänk bara på att alltid ha ett alterntiv som annat eller ville bara läsa tråden etc.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[mia-38]
0

Heter det inte Undersökningar?? Den lilla tårtbiten till höger när man skriver en tråd.  Jag fattar faktiskt inte vad Omröstningar är för nåt om jag ska vara ärlig….

Gullan402
0

Mia jo men jag tolkade omröstningar och undersökningar skulle vara samma sak. På vissa av iFokus sajter kallas det omröstningar och andra undersökningar. Men tårtbiten heter undersökning…

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[mia-38]
0

Puhhh..jag trodde jag blivit helt förvirrad….igen. HahahahSkrattande