Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 484 ggr
Mads
0

Dagens 22/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon,

Jag har sovit så otroligt gott inatt och vaknade förvisso av en hantverkare redan klockan 07:15, men eftersom jag känner mig så utvilad gjorde det ingenting. Låg kvar och myste tills för en stund sedan.

Idag ska det städas och jag ska iväg nåt ärende ner på stan. Måste också hitta alla mina husköpar- hussäljar papper så jag kan få ihopmin deklaration.

Önskar er en bra dag !

Amor Vincit Omnia

Gullan402
0

Mads Löjtnadshjärta (?) är vackra, har såna i min trädgård.

Idag en strulig dag. Jag är allergisk och har astma. Hämtade ut en ny symbicort i måndags på apoteket. Skulle öppna den igår kväll men den fungerade inte! Tittade på den och insåg att nått gott fel i tillverkningen, toppen såg inte ut som vanligt, vid närmare titt så var det inga hål så medicinen kom inte ut ur sprayen. Så idag fick jag reklammera den på apoteket. Har haft en jobbig natt och morgon. Tur nog klarade barnen sig mer eller mindre själva. Stora flickan hjälpte lillan med frukost, tvätt, tandborstning och nya kläder. Så jag behvöde bara dricka mitt kaffe själv och klä på mig och köra dem till skolan och dagis. Stora flickan lämnade på dagis också.

Nu ska jag strax till AF för att skriva på papper angåend min praktik som börjar på måndag. Sen måste jag ordna med arbetsgivaren skriver på också, istället för snigelpost så valde vi att jag ska köra.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Mads
0

# 1 Javisst är det löjtnantshjärta, en av mina stora favoriter ! Denna bild är från trädgården jag hade med sonens pappa,men det ska planteras här hemma också Glad

Vad fint att barnen kan hjälpa till när du inte mår bra och vad galet att det blivit så fel med medicinen. Man är ju beroende av att ha sina mediciner tillgängliga när astma och allergi sätter igång, är själv allergiker och inte är det så roligt alltid precis.

Hoppas att du nu får en fungerande inhalator och att du får en bra dag.

Amor Vincit Omnia

phernilla
0

Då man väl får ork till o ringa alla dom där viktiga samtalen, o ringer dom…

Varför prickar man då alltid in lunchtiden?`
*suckar*

Gör nu ett nytt försök :)

Kram på er alla!!!

Mads
0

Så brukar det vara Nilla Flört

Jag mår skit, har ont i kroppen och i huvudet och ska gå in och dra täcket över näsan nu och försöka sova lite. Sonens pappa var så go och snäll så han kommer lite senare med lillfis idag så jag kunde kurera mig och vila.Tacksam är man Glad

Kram

Amor Vincit Omnia