Dagens 25/4
Äntligen helg…fast inte hjälper ju det när man pluggar! Dags att ta tag i den där uppsatsen om legaliteten i USA.s krig mot Irak 2003…in English, please :)
Men först och främst ska jag hämta hem mina barn om drygt två timmar, dom kommer med tåg från Borlänge. Har varit med pappa på semester i Egypten i en dryg vecka, och jag har varit helt solo i nästan två veckor!
Det tog en dryg vecka att lära mig njuta av ensamheten, och sista dagarna har jag haft det hur skönt som helst (fast jag både pluggat och jobbat). Men oj vad jag längtar efter dom nu, äldstingen har t o m fyllt år under tiden han varit borta och det var riktigt ledsamt för mig.
Ha en skön helg, njut av våren, livet och varandra 
Ja…klockan den är runt två på natten…jag sitter här med min son som vill vara nattugla just nu. Han somnade väldigt tidigt och är nu uppe bara för det.
Ska ringa Jonh Blund snart och kolla var han håller hus just nu….tror inte an ska vara så upptagen just denna tiden på dygnet.

Moira Förstår att du längtat efter barnen. Och tänk vad mycket de har att berätta.
Mirjami Hoppas att du fick tag på John Blund
Jag och barnen har varit med en väninna och hennes flicka och shoopat. Jag hittade ett par billiga strechtjenans till mig, barnen fick stå över denna gång vilket jag nästan alltid gör så idag tyckte barnen att mamma skulle ha nya byxor
.
Nu ska jag ut och fixa lite i trädgården och sen ikväll kommer 2 barn hit och ska sova över. Jag ska vara barnvakt då föräldrarna ska ut och äta och mysa lite utan barnen.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!