Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 429 ggr
[mia-38]
0

Dagens 27/4

God morgon alla!

Nu är det ny arbetsvecka igen. Men bara 4 dagar tack och lov.
Hur har er helg varit? Själv har min helg varit perfekt.

Idag är det jobb som vanligt. Det kommer en ny som jag ska ta hand om. Nu på förmiddagen ska jag också träffa han på socialen som kollar om KFM dragit för mycket. Ska bli spännande att se vad som bestäms nu.

Ikväll ska Micke och jag ut på en cykelutflykt.

Ha nu en bra dag alla!

Tuvalu
0

God Morgon :)

Jag har sex dagars vecka den här veckan… bara ledig fredag men har å andra sidan inte så långa dagar.

Nu är det mamma vecka och jag längtar tok mycket efter mina grabbar även om dem varit här och hälsat på mellan varven.

Min helg tillbringade jag hemma och styrde om mitt hem och min trädgård. Hade ju egentligen planerat en partyhelg men min vän blev sjuk så då la jag min tid på huset istället och känner mig så nöjd :)

Kram på er!

phernilla
0

Morrn morrn på er.

Nu var det Måndag igen o det är dags att åka hem. *tråkigt*
Jag uppdaterar er mer då jag är hemma igen… :)
Men vi har iaf haft en underbar helg :)

Kramis!!

[mia-38]
0

Fick reda på nyss att min hyresvärd inte vill ha kvar mej utan kastar nu ut mej. Nu gäller det att hitta nåt annat att hyra. Håller på att söka för fullt. Har hittat två två:or i stan. Lite litet men det får duga så länge.
Tror inte jag kommer att vara hemma så mycket iallafall. Och sonen min får ju nära till stan och allt. Frågan är vad jag gör med den ena katten som är lite egen av sej. Om han funkar dit jag ska flytta.
Vill ju absolut inte avliva honom för det.

Gullan402
0

Helt slut minst sagt! Varit min första dag på praktiken och det har varit fullt ös hela dagen. Sen var jag och barnen på möte i föräldraföreningen i skolan. Så samtidigt som jag är helt slut så är jag uppe i varv och kan inte gå och lägga mig riktigt än. Måste landa först.

Mia Surt att du måste flytta då du trivs i huset. När ska du vara ute?

phernilla väntar med spänning på uppdatering om din helg och dig. Håller tummarna att allt löser sig för dig. Jag har själv en känsla av flyt just nu, hoppas att det håller i sig.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[mia-38]
0

Gullan…
OM jag kan slänga upp hela skulden inom en vecka får jag bo kvar. Och jag får låna av min mamma. Så än blir de inte av med mej…hhahhaha..