Här händer det saker!!
Ojoj…Nu händer det saker i mitt liv.
Jag fick ett erbjudande av min chef att städa mellan 6-8 på ett annat företag och få mer i lön. Givetvis tog jag detta. Och sedan tillbaka hit efter det klockan 8.
Jag kanske ska få hyra ett hus där vi bott innan. Fick reda på idag att de kan tänka sej att hyra ut istället för att sälja.
Visserliger ligger hyran på 5000 kr per månad. Men jag ska ta och räkna på detta innan vi bestämmer oss helt.
Där finns även plats för Micke och hans barn…hihih.
Det händer mycket nu i mitt liv som gör att jag är helt snurrig i pannan. Nu gäller det att välja rätt väg bara.
Gud vad bra! Mer pengar är alltid välkommet:)
Hoppas du får hyra det nya huset och att ekonomin går ihop med den kostnaden. Det låter ju ganska perfekt;)
Lycka till med ditt val vad det än blir!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Visst…Hyran ligger på 5000 kr i månaden. Lite för dyrt för mej. Men jag kan komma ner en del i värmekostnad då jag kan elda i kakelugnarna så det värmer hela huset.
Jag ska inte köra så mycket med bilen som nu.
Vi får mycket mer utrymme. Emil kommer att få en hel våning för sej själv nästan.
Trevliga och bra grannar (en av de är min syster och hennes familj..fniss)
Inga tjuriga bönder så långt ögat kan nå. Hahahhaha.
Nu ska de bara bestämma sej….huset står tomt så jag kan flytta när som. Men det är klart. Jag har ju uppsägningstid på detta.
Men läget känns bra nu…
du får bråka lite med värden så han säjer upp dig med omedelbar verkan:)
/Ingalill
Hahahahh…Ja ingann. Det kanske jag skulle göra.
Men inte nog med detta.
I februari sökte jag att jobba på Hultsfredsfestivalen. Hade glömt det.
Nu ikväll när jag satt hos Micke så ringde de och frågade om jag var intresserad av att stå i entren.
Självklart. De frågade om jag hade nån kompis som ville det oxå. Jag anmälde Micke! Han blev själaglad över detta!
Så fatta vilket flyt jag har nu. När kommer smällen??
Den kanske inte kommer alls:) Det kanske är din tur att ha det bra nu efter alla sorger och bedrövelser;)
Låter skitkul att jobba på Hultsfred!
/Ingalill

Vad härlig Mia! Nu får du äntligen din belöning för allt hårt arbete och alla motgångar du genomgått
Jag var på utvecklingssamtal med Anton förra veckan och där funkar allt jätte bra. Han är duktig och börjar förstå att skolan är viktig. Så där fick jag min belöning för allt hårt arbete jag haft med sonen och hans skolgång. 
Jag får tillbaka pengar på skatten och det ser jag som en belöning för att jag har klarat att överleva på den lön jag har. 
Nu väntar jag bara på att jag ska hitta kärleken också, efter alla players man mött 
Tuvalu….det går framåt för dej med då ju.
Härligt! **Det är du värd du oxå.
**
Jag försöker medla mellan hyresvärden och mej om en avbetalning med 3000 kr nu och resten den 25:e. Men han svarar varken på telefon eller mailen. Jag har ändå bett han svara på mailet så jag vet att han läst. Men icke!! Jag ger snart 17 i detta!!!!
de kan ha sitt j…a hus själva!!! 
Väntar bara på svar på det andra huset nu. Då flyttar vi direkt.
Kärleken känns starkare och starkare. Jag börjar vänja med vid att ha fast sällskap nu. Han är ett kap kan jag säga. 
Tuvlau….kärleken kommer till dej med. Var så säker. 
Vad härligt Mia att livet & kärleken har ett gott flyt nu 
Sonens pappa kom hem från Egypten inatt och kommer hit idag för att träffa lilleman. Han har redan hunnit vara lite taskig, men jag försöker att inte ta åt mig eftersom det i övrigt funkar så bra med sonen just nu. Hoppas jag träffar nån som kan ge det där extra pirret i magen snart.
Kramar
Amor Vincit Omnia