Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 01-föräldraskap
Läst 673 ggr
MIRJAMI
0

En försvunnen ex

Min ex skulle omma hit och träffa sonen i helgen/ slutet av veckan. Nu får jag inte tag i han….mobilen är avstängd. Är bara lite orolig att han har hamnat i en rigtigt knipa…och en fråga som kommer upp hos mig är om han är kvar i livet. En annan förklaring på det hela kan vara att han har stuckit till sin släkt i Tyskland vilket jag hoppas på.

Nu är det bara vänta och se då när han tar kontakt själv och vill träffa sonen….men tyckte som så att om han skulle resa bort kunde han ju tala om det för mig så att jag vet att det inte blir någon träff mellan han och sonen.

[mia-38]
0

Hoppas det inte hänt nåt gumman. Men han hör säkert av sej snart.

ingann
0

hoppas han hör av sig så du vet hur det är. även om han kan vara en plåga för dig så är det helt naturligt att du blir orolig när han bara försvinner.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

MIRJAMI
0

Har inte hört av han än. Ja jag blir orolig fast vi inte har det så bra sins i emellan men han är ändå min sons pappa.

Hoppas nu ändå att han har åkt till syskonen i Tyskland….men väntar och ser. För eller senare kommer det ju fram vart han har tagit vägen.

ingann
0

du kan inte försöka kontakta dem och se om han är där? det måste ju kännas hemskt att inte veta och inte få några svar.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Betiz
0

hoppas att det inte hänt något! finns de någon du kan kontakta och fråga om de vet?

phernilla
0

Inte hört nåt än?

MIRJAMI
0

Nej helt tyst fortvarande. Har inte numret till syskonen…och väntar nu och ser nästa vecka. Något skumt är det….det var även så att hans syster dotter ska gifta sig…men vad han sa till mig tidigare så visste han inte när det hela blir. Han ville ha med mig och pojkarna dit till Tyskland då. Ja jag vet inte helt enkelt….tror inte att det går någon buss till Tyskland från de bolaget han har åkt med tidigare på just onsdagar…och då går inte den förrän på kvällen i såfall. Har pratat med polisen, men det är för tidigt att göra något, då man inte vet om detta är ett försvinnande som han själv har gjort eller om det har hänt han något. Pengar hade han ju inga heller vad han sa till mig.

Tycker bara att han hade kunnat säga till innan han åkte om han har åkt till dem. Jag är ju inte speciellt glad på han just nu….detta hela tar bara en massa krafter ifrån mig så jag försöker bara att låta bli att tänka…men samtidigt skulle det vara så illa att han har avlidit ut av någon orsak så måste det ju fram för eller senare…..så att man får reda på det.