Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 604 ggr
[mia-38]
0

Borta på helger

Som ni märker är jag inte så mycket..nästan inte alls…närvarande här på helgerna längre.
Jag umgås med pojkvännen så mycket jag kan då.
Tror ni förstår.Skrattande

Men jag kikar in här när jag kan och i veckorna.

Ifall ni undrar vart jag tagit vägen och vart mitt engagemang är.

Kramar till alla.

MIRJAMI
0

Blir ju så lätt Mia….men passa på nu när du har träffat denna underbara kille!!

Jag springer mellan hemmet och jobbet känner jag inte alltid heller att jag ens orkar starta upp min data på kvällarna då jag är rätt så seg.

ingann
0

Det är väl som det ska vara:) Kärleken är mycket viktigare än datorn… Iaf i början tills man kommit in i det rutinmässiga i förhållandet;)

Så vi förstår dig. Lycka till med kärleken:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Tuvalu
0

Man blir ju lätt lite disträ när man är kär Flört Och så klart att du ska lägga din tid / energi på något som du verkligen mår bra av!

Njut!

Tatsja
0

Självklart är han viktigast. Vårda det  och skriv när du har lust. Förstår dig. Ha en fin dag

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Betiz
0

förstår dig! ta vara på tillfällena och honom. vi finns ju kvar här =)

Mads
0

Ja det skulle vara märkligt om man valde att sitta vid datorn och lura istället för att vara tillsammans med kärleken Flört Njuuut allt vad du kan av denna nyförälskelsens härliga tid !

Kram

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Tack alla! Skrattande

Han är helt underbar! Vi pratade mer igår om att ge varandra lite utrymme. Både han och jag har ju barn. Visserligen ganska vuxna..men de vill ju ha sin tid med sin mamma eller pappa med.
Så vi ger varandra lite utrymme och då funkar det genast mycket bättre från min sida.

Så jag är här inne lite sporadiskt nu.