Dagens 12 maj
God morgon alla.
Kom på att vi inte haft nån sån här tråd på länge nu ju.
Idag ska jag börja städa på ett företag som vi jobbar för på Del-ta. Två timmars städning frän klockan 6-8 egentligen. Men idag första dagen så börjar jag 7-9.
Får uthyrningstillägg i min lön så några kronor extra blir det.
Sonen ska till SYO idag för att söka in på ett program på gymnasiet.
Han är inte ett dugg motiverad av att fortsätta jobba hos oss tills sommarlovet börjar. Och jag förstår honom. Han har ju kommit igång nu och det var det som var meningen. Så jag tar det inte så hårt att han måste vara hos oss varje dag.
Ska börja förbereda flytten med. Ringa Telia om flytt på internet…ändra adress och sånna saker.
Sen kommer min älsklings-Micke ikväll. Mums.
Ha nu en bra dag alla!
Kramar om. 
Är det klart med nya huset då?
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Önskar er alla en bra dag.
Jag har snickare här som byter all panel på huset så det hamras och dundrar hela dagarna mellan 7-16 och sen har jag enplans med fönster överallt så det är fri insyn och inget privatliv förrän detta är klart..men det är bara att uthärda.
Kram på er
Amor Vincit Omnia

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Ska ta en långpromenad med hundarna, hoppas solen håller i sig…
Ha en bra dag!
Tatsja:
Ja det är klart med huset. Ska flytta så fort jag hinner.
Här är det städ och tvätt-dag idag som vanligt på tisdagar:) Har haft besök av 3 små flickor på förmiddagen så då blir det ju genast mer tvätt efter utspilld saft o sånt;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Bara att gratulera Mia. Hoppas du kommer trivas bättre. Sen kan du visa bonden fingret och läsa lusen av honom.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?