Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 455 ggr
Mads
0

Dagens 17 maj

Är det inte Norges nationaldag idag eller är jag helt ute och cyklar ? Det blir ju dubbelt firande för dem då med vinsten i eurovision också.

Idag har jag sovit alldeles för länge egentligen men attans vad gott det var. Dagen innehåller inga andra planer än att städa lite, dricka kaffe, ta en promenad i solen och sen kommer min lillfis hem vid 16 tiden.

Önskar er alla en bra söndag !

Amor Vincit Omnia

Lilacbower
0

Min lillfis kommer hem samtidigt!!!! Flört

Ensam - men stark!

Mads
0

Visst är det gott när de kommer hem, jag ska erkänna att lillfisens kudde och snutte fick följa med in i sängen inatt för jag saknade honom så. Kanske därför man sovit så hårt.Glad

Amor Vincit Omnia

ingann
0

Jo, de har dubbelt firande idag;)

Jag tyckte deras låt var ganska okej men hade hellre velat att Ukraina eller Finland hade vunnit… Deras låtar fastnade jag för.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mads
0

Jag såg inte mer än precis slutet och att Norge vann så jag har inte hört de andra bidragen, vet inte om jag hört vårt mer än en halv gång heller. Men pojken som sjöng var ju söt & duktig,måste vara roligt att vinna så ung.

Amor Vincit Omnia

phernilla
0

Mads:
Det har du alldeles rätt i "suttende mai" ;) *skrattar* Ja, inte vet jag om jag tycker att Norges bidrag var så bra som media blossat upp hela tiden, men… Tydligen…

phernilla
0

O jag lämnar min lillfis en stund innan dess. Börjar jobba kl 16 (till 22) ikväll. Egentligen min lediga helg på jobbet, men den andra assistenten frågade så snällt om jag inte kunde ta denna Söndagen för henne, hon var bortbjuden på nåt skojjigt… :) Så jag ska jobba. Sen kväll hela veckan med… Sen börjar flyttlasset gå på Fredag…

Mads
0

# 6 Spännande med en flytt att se fram emot Nilla. Hoppas vi får fint väder denna veckan så lillfis och jag kan vara ute mycket. Imorgon kommer ju hantverkarna igen och börjar banka kl 07.

Amor Vincit Omnia