Nu dog
min dammsugare! Vila ifrid min trogne vän!
Vad 17 gör jag nu då? Närmaste affär ligger på andra sidan stan - måste få tag på min vän som får följa med mig och köpa en ny! Suck!
Ensam - men stark!
Sopar & moppar med blöt trasa 
Amor Vincit Omnia

I värsta fall får det bli så men jag behöver en dammsugare till mattor och möbler pga katterna!
Ensam - men stark!
Attans…låna någons ?
Amor Vincit Omnia

Nope…..ska köpa en….snarast!
Ensam - men stark!
Klart det bästa, en dammsugare är helt enkelt ett måste 
Amor Vincit Omnia
Min gick ju med sönder innan jul. Var ett litet helsike ett tag där för jag skulle få en dammsugare i 40-årspresent. Så jag fick vänta nån månad på den.
När man har djur så är dammsugaren ett måste…
Hoppas du hittar en bra Lilac…
Man behöver inte ha djur, det räcker med en vilding på 17 månader som lyckas få med både matsmulor och annat runt i vårt lilla hus 
Amor Vincit Omnia
hahaah.. ja det stämmer Mads…de kan skita ner med.
Jajemen, lillfisen fick ett par majskrokar nu ikväll och han kom så klurigt på att om man bankade ner dem i soffbordet så smulades de sönder och så kunde man blåsa på det….thank you säger jag men väntar tills imorgon att plocka fram min lilla blå dammsugare 
Amor Vincit Omnia
ihihihi…sicken liten rackare…De är ju för små med att sätta dammsugaren i händerna på.
Han kliver alltid upp och sätter sig på dammsugaren när jag ska städa, vilket innebär att jag får dammsuga i slowmotion annars kasar han av…man ska ha tid & tålamod 
Amor Vincit Omnia
O här har jag megaproblem. Mitt tangentbord håller på att lägga av totalt. Slutar bara skriva hela tiden. Får reconnecta, men det hjälper bara i 3 ord, sen samma sak igen. Bytt batterierna, o lika förbaskat så fortsätter det dumma sig på samma sätt. Helkonstigt! :/
Trådlöst, som sagt…
Lilac: Hoppas du hittar en sugare snabbt! Vet vilket h*lvete det är utan:)
Nilla: Trådlöst är värdelöst! Min fick eget liv när grannen tittade på film och sen störde tangentbordet min telefon så det blev nytt med sladd illa kvickt:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ingann:
Nu verkar jag ha fått till det!
Ska inte ens tala om vad felet var…
PINSAMT!!!! Hahaha.
Det var inte tekniken som felade, det var JAG denna ggn. *hahaha*

#9 Ibland är det bra att ha hund. Jag har aldrig några smulor på golvet här hemma
Desto mer hundhår och grus kanske…. 
Nilla: haha snälla!!! berätta vad du gjorde;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Hmm, vet inte om jag vågar? *hahaha*