Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett15-ot-off-topic
Läst 998 ggr
Mads
0

Ögonmums

Har ju för tillfället hantverkare här som byter all panel på huset och bygger om mitt lilla förråd som var fuktskadat. Jag har dåligt med rullgardiner men många fönster så privatlivet finns inte förrän efter 16 om dagarna. Men en utav hantverkarna är bara så charmig och ser inte alls tokig ut, så inte ska man gnälla över bankande och borrande när man har så fint ögonmums på gården Flört

Amor Vincit Omnia

ingann
0

har du kollat om han har ring? *s* annars kan du ju gå ut och bjuda på lite kaffe och en pratstund;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mads
0

Ha ha, jo jag brukar faktiskt bjuda dem allihop på kaffe. Han har ingen ring men är ju nödvändigtvis inte ledig för det…svårt det där Flört

Amor Vincit Omnia

Mads
0

# 1 Jag bjussade på kaffe nu i eftermiddags och gick faktiskt ut på trappan och satte mig själv med en kopp. Han är attans så trevlig alltså denna man Flört

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Heheheh…..Hejjar på dej Mads.

Flirta lite med han försiktigt så kanske han nappar om han är ledig.Oskyldig

Mads
0

Jag faller ju lite för ögon & händer, sen pratar han så fint med sonen och verkar så lugn och snäll…Nåja, om inget annat har det varit roligt att ha honom här Glad

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Precis….du har fått vila ögonen på nåt fint en stund iallafall..fniss..

Mads
0

Mmmmm..precis. Inte varje dag det står en grann karl utanför sovrumsfönstret på morgonen ju Flört Man ska ta vara på dessa små ögonblick i livet oavsett vad de leder eller inte leder till.

Amor Vincit Omnia

ingann
0

Du får fråga lite fint;) Är han ledig bjuder du över honom på en grillkväll med lite vin *s*

Men det är alltid kul att ha nåt att vila ögonen på.. Även om det kan vara lite distraherande också om man är upptagen med nåt:)

/Ingalill

[mia-38]
0

Du kan ju typ säga nåt sånt om att han måste hem till frugan efter jobbet eller så…då brukar de säga om de har nån eller inte…hiihihihi..

Mads
0

# 8 & 9 Om jag bara hade varit så modig…är inte det vad gäller kärlek & män Glad

Amor Vincit Omnia

Mammzing
0

Har nåt fel på en golvbrunn i källaren, så i morrn kommer röris och kikar. Hoppas bara det är den söta som kommer.

Tycker man får tycka så….

Mads
0

# 11 Ja eller hur får man Glad Håller tummarna för att det blir den söta som dyker upp imorgon då .

Amor Vincit Omnia

Mammzing
0

# 12 Suck!! Han är nog 20 år yngre än mej!!

Min särbo bara skrattar !!

Lilacbower
0

Hade två hantverkare på mitt kontor idag för att fixa mitt skrivbord! Flört på tal om ögongodis!

Ensam - men stark!

Mammzing
0

Mmmm visst är det trevligt med nåt att vila ögonen på.

Kanske man börjar bli en gammal snuskig tant?

Mads
0

# 13 Jo men åldern spelar ingen roll när man bara tittar ju, inte annars heller alltid tycker jag.

# 14 Härligt Lilac Flört

Amor Vincit Omnia

Lilacbower
0

Finns dåligt med ögongodis på jobbet så det är bäst att passa på!

Ensam - men stark!

Mads
0

# 17 Håller med, jag jobbar bara med kvinnor och myycket äldre män till läkare eller kvinnor de oxå.

Amor Vincit Omnia

phernilla
0

Mads:
Vad mysig tillvaro du har nu en tid framöver! ;) *blink blink*
Hur länge stannar han? (ehh hmm, dom menar jag ju… *haha*)

Mads
0

# 19 Jag vet inte hur länge de stannar, de är snabba och duktiga och har på en vecka hunnit med hela huset och halva förrådet så min gissning till nån gång nästa vecka för det är ju bara arbetsdag för dem imorgon också denna veckan.

Vet inte om han tycker det är så mysigt att se när denna zombie släpar sig ur sängen varje morgon, vinkar slött hej och går ut i köket och startar kaffet Flört

Amor Vincit Omnia

phernilla
0

Mads:
I bet he feels lucky…
Osså ler han då han tittar bort ;)
*fnitter*

Mads
0

Jo ler det gör han…mmmm så fin så fin jaFlört

Amor Vincit Omnia

Lilacbower
0

Har de kommit än?

Ensam - men stark!

Mammzing
0

Röris har varit här och det var HAN ! så nu finns det inget stopp i avloppsbrunnen.

Som tur är så ska han komma tillbaka till hösten och serva vedpannan.

Mads
0

Vad härligt Mammzing Flört

Ja här har de varit och spikat för fullt sedan 07 imorse Glad

Amor Vincit Omnia

Mads
0

Sådär ja, en liten pratstund med honom har helt klart förgyllt dagen nu Skrattande

Amor Vincit Omnia

phernilla
0

Oj oj… Där ser man!!
Heja Mads!!! :)
Go get him!!! ;)))

ingann
0

Super Mads:) Har du inga fler projekt du kan erbjuda honom när det nuvarande är klart? *s*

Bygga ett fort till Noah kanske? hehe

/Ingalill

phernilla
0

Ingann:
Ja, vilket bra idé… Osså behöver hon ju hjälp i sovrummet, det är nåt konstigt som knakar i sänggaveln… Kan du titta på det? ;););) *blink* 

Nej men usch så jag låter… *haha* Märks att jag varit utan min Adam alldeles för länge nu… *gapskratt*
Skrattande Tungan ute