Har ont
Sitter med kuddar omkring mig och väntar på ett samtal från vårdcentralen. Har så vansinnigt ont över njurpartiet bak i ryggen. Hoppas jag får komma dit redan idag för jag har inte tid att vara sjuk nu!
Ensam - men stark!

Har fått en tid nu 10.20 och hoppas få hjälp!
Ensam - men stark!
Håller tummarna, det låter ju inte alls bra. En urinvägsinfektion som gått lite väl långt kanske ? Hör av dig när du kommer hem om du orkar.
Kram
Amor Vincit Omnia

Hemma igen och är lättad över att det inte är njuren som spökar utan ryggen. Har ett gammalt problem som nu atagligen har blivit inflammerat. Så nu har jag fått antiinfl. och värkmedicin. Är säkert som ny snart igen.
Ensam - men stark!
Åh vad skönt att ändå få veta vad det är, men hoppas smärtan ger mig sig snart så det inte är så jobbigt för dig.
Många kramar
Amor Vincit Omnia
Lilac:
Hoppas du mår lite bättre snart. Hemma från jobbet då, antar jag?
Låter svårt att jobba med den ryggen…
Krya på dig!
Lilac: Usch! Ryggproblem är inte att leka med men tur i oturen att det inte var värre iaf…
Krya på dig och vila ryggen ordentligt nu!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Har knaprat tabletter och köpt dammsugare. Jag ska inte göra sånt när jag ätit just tabletter. Munnen lever sitt eget liv och säger ungefär det jag tänker innan jag hinner stoppa den!!!!! Men killen, expediten, fick en rolig halvtimma i varje fall. Tror inte jag och min vän blir bortglömda i första taget! Jag till och med lyckades pruta alldeles själv! Dä ni!
Ensam - men stark!
Lilac:
Hahahaha… Kan se framför mig hur det där har låtit! ;)
*gapskratt*

Ensam - men stark!
Söta du, det blir bra ska du se & du bjöd på dig själv 
Amor Vincit Omnia

Får hoppas mina grejer håller 5 år nu eller ngt så han har glömt mig!
Ensam - men stark!