Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettrelationer
Läst 908 ggr
phernilla
0

Flyttlasset går imårrn!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag packat mina pinaler i flera timmar, o nu börjar jag se ett slut på packandet! Allt börjar vara på plats i flyttlådorna nu! Underbart!!

Får nog med mig det mesta imårrn då flyttlasset går! :)

Skönt… 
Då behöver jag "bara" flyttstäda nästa vecka då jag är häruppe igen. Jobba f.m. o städa eftermiddagar! Sen är jag Lundabo på riktigt! O sambo!

Mitt liv känns trivsamt igen! I love every bit of it… ;) 

ingann
0

Vad skönt att höra:) LYCKA TILL med ALLT nu!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

phernilla
0

Tack ska du ha! :)

phernilla
0

Åh, vet ni så gulligt? Jag fick precis ett sms av min underbara Adam.

Jag frågade för en stund sen, via sms, vad hans föräldrar säger/tycker om att vi nu ska flytta ihop?
(jag har inte frågat innan om han berättat det för dom)

(Han har haft väldigt många, väldigt korta o ohållbara relationer förr, så dom har la inte så mycket tro på att det ska funka nästa, o nästa, o nästa gång, typ…)

Han:
"Jag har berättat för dom :) Dom säger inget särskilt…"

Jag:
"Ok :) Men dom är glada för din skull iaf väl, eller?"

Han:
"Det återstår väl att se ;) hi hi men dom kommer bli det när dom ser hur lyckliga vi är! :)"

Jag:
"Ja, det får vi hoppas att dom blir. Man ska vara lycklig då ens barn är lyckliga! Menar du att dom är skeptiska nu, eller?"

Han:
"Nä inte skeptiska. Men med tanke på alla förhållanden jag haft som skulle va "det sista" så förstår jag om dom väntar med att öppna skumpan tills dom träffar dig o ser oss lyckliga tillsammans.
Glad

Jag:
"Mm, förstår det baby! :) Vi får visa dom att den här gången är det faktiskt på riktigt! :)"

Visst var det väl gulligt! *myyyyyser*  Kyss 

Tuvalu
0

Här går det undan minsann Flört Men som jag brukar säga "varför ska man vänta på att satsa om allt känns rätt"

Fast jag själv hade aldrig vågat göra en så stor grej…

Hoppas att allt blir bra, lycka till Skrattande

phernilla
0

Tuvalu:
Ja, det har gått ganska fort, det kan jag hålla med om. Men det gick faktiskt fortare med lillemans pappa. Vi flyttade ihop efter bara 2 veckor. Jag & Adam har ju faktiskt varit tillsammans i några månader redan. :) Tiden går fort, som sagt… ;)

phernilla
0

Oj oj oj… Jag får alltid sån resfeber då jag ska åka iväg nånstans… Då kan ni ju kanske gissa hur resfebern är denna gången, då jag inte bara "ska åka nånstans", utan nu ska jag "flytta" nånstans med, samtidigt! :)

Behöver jag tillägga att jag inte sovit en blund!

Men det ska jag göra då jag kommer fram!
Jag är faktiskt ruskigt pigg! :)

Blir jag trött efter vägen så stannar jag o tar en bensträckare!
Har inte bråttomt ner… Har ju hela livet på mig… *ler*

Kram på er!

Och…
GOD MORGON!!!!!

[mia-38]
0

Lycka till nu gumman!!

Glad för din skull. Skrattande

phernilla
0

Mia:
TACK! :)
Det här är SÅ RÄTT!
He's really the one!!!
Alldeles tårögs av lycka!!! ;)

Tatsja
0

Lycka till Nillan och hans föräldrar kommer älska dig.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Gullan402
0

#8 gläds med dig Nilla, du förtjänar lite lycka nu. Men din lilla son, var bor han?

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

phernilla
0

Tatsja:
Tack, va gulligt! Träffade hansföräldrar (vi besökte dom) i Torsdags. Igår var jag o hans mamma ute o handlade hela förmiddagen o hade det hur mysigt som helst! :) Skitmysig svärmor!! :)

**Gullan:

**Tack!!
Han bor varannan månad hos oss båda. Som växelvis boende, fast varannan månad istället för varannan vecka… :)

Gullan402
0

Vad glad jag är för din skull Nilla, det här behöver du verkligen.
Hoppas bara att din son får en bra assistent på sitt nya dagis och att han klarar flytten bra. (Jag menar inte att vara elak utan skriver utifrån vad du tidigare berättat om din son)

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Mads
0

# 11 Haj Nilla,

Härligt att du börjar komma till rätta och trivs med nya svärisarna.

Kram

Amor Vincit Omnia

Tatsja
0

Nilla vad var det jag sa. Hon gillade dig. Det gäller bara att vara sig själv. Sen kommer resten på köpet. Så glad för din skull.

Väl mött, Tatsja

[mia-38]
0

Vad skoj Nilla.Skrattande
Allt löser sej till det bästa.
Så himla glad för din skull. Du är värd detta efter allt strul.

Kramar om!!!

phernilla
0

Gullan:
Jag vet att du säger det av ren omtanke o inget annat. Jag ska göra allt jag kan för att försöka se till att han får precis allt som han har rättigheten till att få hjälp med. Jag ska besöka alla förskolor i området (o kanske även på avstånd ifall jag inte hittar nåt i näromrodet som uppfyller mina krav o förväntningar) o kolla på vad dom kan erbjuda min son o i vilken omfattning… :)

Mads:
Tackar! :) Jag trivs jättebra! Med Adam, mina nya familj, svärföräldrarna, vännerna, osv… :) Kan nog inte bli bättre!!! :)

Tatsja:
Ja, vi kom bra överens! Hon är väldigt go o omtänksam som människa. Vi är nog faktiskt rätt lika… (om man får säga så utan att skryta?) *ler* Idag ska jag åka ut o hämta upp dom o ta med dom hem, så ska vi bjuda dom på fika. :) *mysigt*

Mia:
Tack gumman!!
Hur har det gått för dig med allt strul som varit? Hittar du nåt nytt boende, eller? *kramar*

Tatsja
0

Låter skönt för dig Nilla. Det var det jag sa. Nu ska jag in och byta pyjamas mot vanliga kläder. Sen ska vi åka till sjukan kl. 08.00 Har varit och "purrat" sonen.

Kramar och blöta pussar från Tatsja.

Väl mött, Tatsja

ingann
0

Gud vad kul Nilla:) Du förtjänar det verkligen efter alla dina problem!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

phernilla
0

Ingann:
Tack ska du ha! :)