Tanden gick av! :/
Jahapps.
Vad tror ni hände igår då vi åkte bil upp till Nol?
Ellioth tjatar om festis i baksätet, mamma förklarar att hon inte kan ge honom den just nu, då hon kör bil på motorvägen o det är mycket trafik, utan att vi ska stanna så fort vi kan så får han den…
Han vägrar lyssna på det örat o fortsätter tjata om festis.
Jag tar festisen, drar av sugröret från festisförpackningen, öppnar plasten högst upp på sugröret, varvid jag greppar sugröret med tänderna o sen drar i plasten…
POFF!!!!, sa det…
Där lossnade inte plasten till sugröret, men…
**Det gjorde min framtand!!!
**HELVETE!!!
Så jävla frustrerande!
Är det inte det ena så är det det andra!
Jag var nyligen hos tandläkaren i lagade precis denna tanden. Det kan inte vara mer än 3 månader sen. :/
Jag åkte på hemvägen förbi ICA Maxi, köpte lösnagel-lim, o åkte hem o limmade fast skiten. Har inte tid med tandläkare idag, jobbar, samt att jag ska på anställningsintervju direkt efter jobbet. Så nån tid för akuttandläkare finns inte idag, tyvärr…
Suck… Behövde jag detta nu?
Jag gissar på att en stifttand är enda lösningen på detta, eller? Den har liksom gått av längst upp vid tandköttet.
Så surt!! :/ *grinar*
Tandläkaren är den enda man inte kan reklamera lagningar. De vägrar inse att det var dåligt gjort. Jag har upplevt det rätt så ofta. Plomb som lossnar efter några veckor. Dyra pengar igen.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Oj! Inte kul när tänderna pajjar:( Men funkar lösnagellim??? det hade jag aldrig hört förut men alla sätt är väl bra utom de dåliga;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Tatsja:
Jag ska iaf kontakta svenska tandläkarförbundet o ifrågasätte hur man kan reklamera detta. För denna tandläkaren har lagat TVÅ av mina tänder, o BÅDA TVÅ HAR KRASCHAT **efter mindre än 3 månader!
**Den ena efter bara 1 månad. Jag till o med sa till om båda dessa tänderna efteråt att det inte kändes rätt, hon pratade bort det, o sen nu… … … … :-/
Ingann:
Ja, jag fick panik! Hade ju anställningsintervju idag kl 15.30, direkt efter jobbet. O som min mun såg ut igår då tanden lossnade så hade jag inte fått ett enda jobb i världen. Inte ens som sopgubbe, det kan jag lova! Så jag åkte direkt in på närmaste ica maxi efter vägen o köpte ett paket lösnaglar med superstarkt lim. :) Det funkade ju! Sitter som berget!!! :)
Nu syns det inte ens att den varit lös…