Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 821 ggr
Gullan402
0

28 maj

Ösregn och vi har försovit oss. Pest och pina.

väntar nu på att kaffet ska rinna ner, hur sena vi än är ska jag ha kaffe innan jag åker på morgonen.

På eftermiddagen ska vi på avslutningsfest på miniorerna där min stora flicka går.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

phernilla
0

Samma här. Snooooooooozat alarmet i all evinnerlighet. Lilleman vaknade o tittade på mig o säger: "Jag ska sova lite till, mamma", o vände sig om o somnade om… Det händer typ aldrig här. *skratt*

Nu måste jag slita upp honom. Ska vara på dagis om 35 minuter… :)

Mads
0

Godmorgon på er,

Sitter här med morgonkaffet och försöker vakna. Nyser hela tiden och har såå ont i huvudet av min allergi.

Hoppas ni alla får en bra dag.

Amor Vincit Omnia

Gullan402
0

Hm, vi kom aldrig iväg…. Lagom när vi skulle sätta oss i bilen så spydde lillan över både mig och sig. Maginfluensa, mysigt. *not*.

Vilken jäkla dag. Bah.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

phernilla
0

Gullan:
Usch o fy! Stackars liten… :/
Trodde Ellioth hade åkt på nåt sånt häromdagen med, för han hade klagat på ont i magen hela dagen på dagis, men… Det var inget mer sen. *puh*

Mads:
Åh va jag är glad att jag iaf inte har några allergier i mitt liv av kaos! ;) *ler* Vad är det du är allergisk mot? Förstår att det är pollen, men, vilken sorts?

Izzae
0

*suuuuck* min morgon började inget vidare. Inget kaffe hemma och inte en enda cigg! Affären öppnar vid 8.30, jag cyklade dit redan vid 8.15 och dom höll på och öppna. Köpte mitt kaffe och cigg och tror ni inte jag RAMLADE med cykelt. Fan, så ont det gjorde! Benet värker, skrapsår och ont gör det. Är väl värre än barnen då det gäller att hålla sig upprätt på en cykel!

Ha en fin torsdag önskar jag er alla!

Tuija

ingann
0

Här försov vi oss också! Vaknade kvart i 8 och Kim börjar skolan kl 8 Förvånad Medan han slängde på sig klärna så fixade jag yoghurt i en gammal 50 cl´s läskflaska som han fick dricka på cykeln på väg till skolan *s* Han är tyvärr en sån som vägrar gå in om han kommer försent:(

Det känns som att pollenet är på väg att avta här eller så känns det bättre pga regnet:) Måste iaf iväg till apoteket och köpa nya clarityn..

Hoppas att nån därute har det bättre än oss iaf med sol och värme:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner