Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 411 ggr
Gullan402
2009-06-01 07:19
0

1 juni

God morgon!

Idag är det ny månad igen. Hoppas att vädret håller i sig och blir fint idag.
Idag är dagisverksamheten i vår kommun stängd, personalen har planeringsdag vilket betyder att föräldrarna får ordna barnomsorg själva. Lillan ska vara hos en väninna till mig men hon vill inte. Så det lär bli gråt och tandagnisslan när jag väcker henne. Stora flickan ska till fritids, det är öppet som vanligt.
Själv är jag sömning men vaknar väl till strax då jag ska in i duschen.

Ha det gott alla!

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[mia-38]
2009-06-01 08:10
0

God morgon alla.

Ja idag är det ju 1:a juni med. Första sommarmånaden. Härligt!!
Trött som en gnu idag. Hade gärna stannat hemma och sovit några timmar till.
Ska snart iväg och städa.

Längtar tills imorrn då vi ska kolla lägenheten. Det verkar som att jag får den även att jag har KFM-skulder. Men jag sa att jag inte hade hyresskulder.
Så det kan gå vägen.

Längtar även tills ikväll då jobbet slutar så man kan få komma hem och vila. Är så otroligt trött idag..men man kommer väl igång.

Ha en fin dag alla! Kramar!!

Tatsja
2009-06-01 10:36
0

Hej på er i junisolen.

Hoppas det går bra Mia. håller tummarna. Vilken tur alla pingstbrudar hade med vädret i helgen. Strålande sol, på de flesta ställen.

Nu ska jag ut på promenad, sen blir det lite trädgårdsjobb.

Kramar till er alla

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

ingann
2009-06-01 16:01
0

Hallå i sommarvärmen:)

Vilket underbart väder vi fått nu *glad*

Hoppas det går bra i morgon Mia!

Nu ska jag ta fram lite grillskivor ur frysen så vi kan grilla ikväll:) Massa kött ska jag äta haha  Jag  har börjat med GI-metoden idag igen så det blir bara kött och grönt.. Till efterätt blir det jordgubbar och grädde;p

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
2009-06-01 17:44
0

Jag ska med grilla ikväll tänkte jag. Kanonväder för det ju.

Har lyckats med att gå ner 4 kilo på mindre än 2 veckor nu. Det ni! Hoppas att jag fortsätter neråt ett tag nu. Ändå har jag inte gjort så mycket för det…eller…..mjooo kanske…Rör på mej mer genom städningen, äter mindre portioner då jag inte är så hungrig, dragit in en del på läsk och godis om helgerna. Så när jag tänker efter så kanske jag har bidragit lite.

Nu ska jag snart hem från jobbet.

ingann
2009-06-02 02:27
0

Det är de små sakerna som gör det:) För 2 år sen när jag körde GI gick jag ner 22 kg men de senaste 2 åren har jag gått upp nästan 13 av dem igen så nu är det strikta regler under sommaren igen;)

Nu har jag ju dessutom vovve så det är lättare att komma ut och röra på sig…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner