Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett15-ot-off-topic
Läst 681 ggr
phernilla
0

30 maj

Ja då var snart denna månaden slut o flyttpackandet tar la aldrig slut känns det som. Inte blir det ju bättre av att jag fastnar i telefon med Mirjami hela tiden heller… *haha* Vi har pratat i 2½ timme inatt, o sen skulle vi bara prata till morgonkaffet idag, o nu har vi pratat i 1½ timme… Visserligen har jag ju packat samtidigt, men iaf… *skratt* Vi har skrattat gott åt allt o spånat på en spontan resa, som kommer att bli kul… :)

O hennes lilla Anton är så söt o nyfiken med sina stora grytlock! ;) Lillebror säger inte så mkt… :)

Nu ska jag göra ett ryck igen… Var bara tvungen o starta en dagens tråd då ingen annan fått tummen ur… *hahaha*

Är ni bakis idag eller vad är det med er?
*kramar om alla*

Mirjami-78
0

Ja verkar vara väldigt tyst här idag. Antar många som är bakissar, eller så är det fina vädret som lockar.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Gullan402
0

Ingen baksmälla här inte. Vädret är fint fast blåsigt.
Ska snart cykla till svärmor och fira henne på morsdag (valde lördagen istället eftersom min svägerska kunde komma då med).
Egentligen har jag ingen lust men måste väl.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

phernilla
0

Jag kånkar o sliter. Fastnade här nu igen då telefonen ringde. Min gamla brukare som jag jobbade hos till igår. Så söt, ringde o undrade hur det gick för mig med flytten. Nu kånka vidare… *puh*

Gullan402
0

Kör försiktigt bara Nilla, mycket trafik p g a pingst!

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Mads
0

Ingen bakfylla här heller, det var upp tidigt imorse när lillfisen vaknade för att fixa honom i ordning inför att hans pappa skulle hämta honom. Sen blev det frukost på stan med goda vänner och nu måste jag städa som vanligt en barnfri dag. Ikväll blir det vin med goda vänner vilket ska bli trevligt. Behöver nåt uppiggande just nu.

Kram på er !

Amor Vincit Omnia

phernilla
0

Gullan:
Kör försiktigt o kör bara 3 km idag, fram o tebax, fram o tebax. Lagrar sakerna på närliggande ort i ca 2 veckor. :)

Lilacbower
0

Så var första delen av konfirmationshelgen överstökad. En familjekväll i kyrkan med god mat o mycket skratt. Nu ska jag bara göra allt jag inte hann innan så att jag kan få sova en liten stund.

Imorgon är det konfirmationsgudstjänst och sedan festligheter här hemma. Mysigt ska det bli!

Kram på er där ute!

Ensam - men stark!

phernilla
0

Lilac:
Aha, var det därför jag såg tjejer med balklänningar o liknade på sig igår…?

Lilacbower
0

Är så trött nu…..men på ett väldigt nöjt sätt!

Ensam - men stark!

phernilla
0

Lilac:
Jasså… Berätta? ;)