Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 662 ggr
[mia-38]
2009-06-02 07:48
0

2:a Juni

God morgon på er alla.

Idag skiner solen från en knallblå himmel igen. Redan 15 grader.
Men njut nu. Regnet och rusket är på väg igen.

Ska snart iväg och städa. Sitter och dricker kaffe och försöker vakna till. Har problem med ena ögat som varats under natten.

Ska kolla lägenheten ikväll med klockan 17.00. Det ska bli spännande. Han verkar himla trevlig hyresvärden. Så jag tror att denna blir min.

Vad ska ni andra hitta på idag?

Kramar till alla som vill ha. Skrattande

Tuvalu
2009-06-02 09:15
0

God Morgon Skrattande Här skiner solen också! Men jag ska jobba hela långa dagen idag 8-18.15 så jag får njuta av kvällssolen…

Har en massa borden/måsten just nu. Jobbar mycket, idag är det nionde dagen på raken som jag jobbar och är inte ledig förrän till helgen… Här hemma försöker jag hinna med att måla mitt staket, i veckan kommer min ved och då ska den in i vedboden…

Så nu längtar jag efter semestern! Bara sex veckor kvar men efter semestern så blir jag arbetslös…

Kram Sanna

Tatsja
2009-06-02 10:15
0

Här är det regn och rusk. Fick massa gjort i trädgården igår. Grannen kom till och med och hjälpte oss sära på all pall som jag hade. Så nu kan jag få framsidan klar. Ska bara ha hem mer pall så bakaltanen kan bygga klart. Snacka om att ha framtidsobjekt.Förvånad

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Mads
2009-06-02 11:33
0

Godmorgon,

Idag är jag barnfri och ska ut på stan och leta kläder till ett bröllop jag ska till på lördag. Det är härligt att få gå på bröllop, men en sådan stress över att hitta kläder, skor och present samt hur man ska ha råd med det hela då det inte blir billigt precis.

Solen skiner även i Skåne men vi har en smula svalare än igår vilket jag är enormt tacksam över.

Amor Vincit Omnia

ingann
2009-06-02 21:54
0

Här är det regn och kallt:(

Min älskade lillkille blir TONÅRING idag så vi har haft fullt upp;) Har även suttit i telefon en stund med min lillasyster som fyller 38 idag oxå;)

Haha precis NU hittade solen fram.. Dags nu när det är kväll???

Ha en bra kväll alla!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner