Söndag 7/6
Hej på er!!
Ja jag är vaken fast klockan är mycket redan. Ska strax krypa under täcket och sova så sött jag med. Just nu är det en dell väsen utifrån. Ungdommar som kör moppe som galningar mitt i bostadsområdet.
Ja så är det att vara ung. Livet leker till en olycka sker, vilket jag önskar att det slipper uppleva inatt allfall.
Ja en ny dag och nya krafter med nya händelser. Vad kommer söndag föra med sig återsår ju att se. Sen är det ju full fart mot vardagen igen
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag gick och lade mig runt 02-tiden. 04.15 vaknade jag av kramp i båda benen. Upp och försöka häva det. Sen var det kört. Kan inte somna om. Men känner mig pigg ändå.
Ska ut och promenera med Tatsja innan regnet kommer.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

God middag! Här var det sovmorgon till 9.30 och sen har jag målat en bit till på mitt staket men min arm håller inte hela vägen :(
Jag har inga planer alls idag, har så klart en massa borden men får väl se hur det blir med dessa…
Ser fram emot imorgon då mina grabbar kommer hem igen. Ska bli så skönt å få vara ansvarsfull mamma en vecka nu igen :)
Hej på er.
Micke och jag gick upp efter tio idag..fniss..
Satt vid frukostbordet och pratade ett par timmar med han och hans barn.
Nu ska vi snart tvätta och vaxa våra bilar. *pust*
Sen ikväll blir det till att ta det lungt en stund. Ladda inför veckan. Blir en tuff vecka detta med, med städning och allt annat ansvar på jobbet.
På onsdag har Micke lurat mej med att titta på fotbollen igen. Heheheh…'
Och jag som hatar fotboll. Men vad gör man inte för sin kärlek,,,,
Här är det full fart igen som vanligt. Vi ska ut en sväng snart om en stund och hoppas då att vädret håller i sig för regnat har det gjort här hela dagen i mellan.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag kom i säng klockan 5 imorse och gick upp 10 för att hämta lillfisen så jag är svintrött idag & har lite ont i halsen. Men botar det med varm dricka och vila nu.
Mia: Fotboll i rätt sällskap är faktiskt helt okej, aldrig att jag skulle se det ensam hemma men som sagt med rätt sällskap står man ut med det mesta.
Amor Vincit Omnia
Mads…Jag har alltid hatat fotboll. hahahah. Men det var rätt skoj igår. Vi satt och masserade varandra på ryggen samtidigt. Drack öl och vin och hade allmänt trevligt.
Så visst kan man ändra sej. Men jag kommer ändå inte att glo överdrivet mycket i fortsättningen.
Och jag kan bara tänka mej att titta när Sverige spelar med.
Du får lägga dej i tid ikväll. Och hoppas på att halsen inte gör mer ont imorrn.
Jag är inte heller nån sportfanatiker, tycker det är riktigt tråkigt. Men så är det ju när man är två, man får ge varandras intressen en chans och göra saker som man vanligtvis inte gör. Kärlek är det.
Låter som att ni hade en mysig afton. Igår fick jag bevittna kärlek som kändes så kraftigt i luften att det nästan blev fysiskt. Två underbara människor som efter 11 år valde att gifta sig. Bröllop är verkligen så härligt för alla är glada och det är en glädjens och kärlekens dag.
Amor Vincit Omnia
Klart man ska beivra varandras intressen. Det är ju det det går ut på med.
Bröllop är helt underbart att gå på. Länge sen nu.
Micke ska på ett på lördag. Hans bästa kompis ska gifta sej då.
# 8 Ska inte du med då ? På bröllopet alltså..
Jag har aldrig varit den som drömt om att få gifta mig och ha bröllop, gör det fortfarande inte, men tycker det är roligt att gå på dessa tillställningar.
Amor Vincit Omnia
Nä Mads.
Jag känner inte de alls. Har inte träffat de än. Så han åker själv.
Jag vill inte ens med.
Jag har varit gift och kommer nog inte att gifta mej igen.
# 10 Okej. Ni har väl inte varit ihop så länge kanske om man inte minns helt fel ?
Jag tror inte jag kommer gifta mig heller, alls.
Amor Vincit Omnia
#11 I två månader ungefär. Så det känns lite fel att gå på bröllop då till några som jag inte än vet vilka det är eller ens träffat.
Säg inte det Mads. 
Ja, det kan jag förstå då ju.
Nope, inget äktenskap för min del. Jag förstår de som gör det, men inget jag drömmer om. Möter man kärleken överhuvudtaget är jag nöjd med det 
Men visst, man ska aldrig säga aldrig…men nästan i alla fall 
Amor Vincit Omnia
Mia Kan du inte be Micke att skriva lite om fotboll på min sajt. Ni vet ju att jag är sportnörd. Men jag behöver någon som skriver lite som åskådare. Även du kan knåpa ihop något.
Väl mött, Tatsja
Tatsja:
Jag kan be han skriva ner så kan jag sedan skriva här. Han är inte så intresserad av att sitta på ett forum.
Han är en stoooor DIF-fan!! 
Så visst kan han säkert bidra med något.
Kramar!!!
MIa Låter som en mycket bra kille
DIF är ju bäst.
Du kan ju pm:a mig, så jag kan lägga ut den på fotboll
Väl mött, Tatsja