Rastlös....
Jag är in på denna sida flera gånger per dag.. men jag tycker det "händer" för lite…
Kan vi inte hitta på något att skriva om, inte bara en massa relationsproblem (men det kan ju vara positivt också) och även annat.
Jag föreslår att vi kan väl utbyta något gott pajrecept.. det stundar snart en midsommar och vi brukar ha knytkalas… mina pajrecept har jag redan bjudit av.. så jag behöver något nytt..
Så kom igen nu…..
Christina:
Jag kan ju skriva lite om motsatsen till relationsproblem. Jag o min sambo har äntligen kunnat prata vettigt efter att han kom hem ifrån sin resa o det har känts ganska bra i över ett dygn nu. Sen Söndagkväll. Det känns helt underbart! Än har vi dock en bra bit kvar att vandra, men… Nu känns det iaf hoppfullt att vi nog kanske hittar dit en dag. :)
Pajrecept har jag tyvärr inga då jag är totalt kass på allt vad matlagning heter. Gillar inte alls att laga mat, tvärtom, slipper gärna undan den biten… ;) Lagar bara "om jag måste"… Tyvärr! Önskar att jag kunde lära mig att tycka att det är roligt!!!
Här är det fritt fram att starta trådar om precis vad som helst. Just begreppet singelföräldrar är ju inte ett specifikt område utan man kan prata & skriva om vad som tycker jag.
Vad gäller pajrecept så brukar jag fuska med färdig pajdegsmix man kan köpa och sen kan jag slänga i precis vad som, köttfärs, lax, kyckling, grönsaker. Egentligen kan man ju kasta i vad man känner för i pajen, över vad jag nu slänger i häller jag ägg vispat med matlagsningsgrädde, salt och svartpeppar. Och så lite ost ovanpå och in i ugnen. Väldigt gott med paj 
Amor Vincit Omnia

Nilla:
Jag är glad för din skull att det börjar arta sig… peppar peppar det drukar ge sig till slut..
Även jag ser en liten ljusning….
ang. matlagning… så är det en passion för mig. Älskar :O att stå vid spisen.. men det är klart plättar och pannkaka är ingen hit att laga..
# 3 Jag tycker också om att laga mat, dock är fantasin just nu lite på sparlåga men då kan vi ju byta lite tips här så får man kanske lite inspiration.
Roligt att det går bättre Nilla !
Amor Vincit Omnia
Lite nya artiklar vore på sin plats med.
Nån som har några ideer på det?
**Nån artikel kanske om hur man delar upp sommaren med barnen med pappan?
Vad man hittar på på sommaren med sina barn?
**
Kom med förslag…för det händer ju som sagt inte så mycket.
Vi har haft en tråd om saker att göra med barnen men det hände inte så mycket med den, tror även någon annan tråd startats om detta.
Det krävs ju att folk plitar ner vad det tycker, tänker och känner för att det ska bli lite aktivitet.
Amor Vincit Omnia
Då gäller det nu att komma med lite nya förslag. jag ska ta en funderare själv på olika artiklar.

Jag gillar att skriva men blotta ordet - artikel får mig att backa! Inte kan jag det!!!!!?
Ensam - men stark!
# 8 Så kände jag också innan, men så läste jag genom det som fanns här och på andra sajter och kom fram till att visst kan man om man vill skriva om fakta plita ihop en rejält faktabaserad artikel men också kan en artikel bara vara ett lite längre inlägg om något man känner man vill ta upp och dela med sig utav. Så tycker jag i alla fall, just detta område singelföräldrar innehåller ju hur mycket som helst.
Så vill du så hojta bara till !
Amor Vincit Omnia
Jo detta med nya artiklar kan var en väldig bra ide. Såg att här fanns artikel från julen och den är ju inte speciellt aktuel just nu, så kankse skulle man kunna ersätta de som inte är aktuella med nya och fräscha och få lite fart på sajten. Menar bara väll och ingen kritik mot någon
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
# 10 Alla tips välkomnas och uppfattas inte alls som kritik. Det är härligt att medlemmar vill vara med och har en åsikt. Forumet är ju till för er så fortsätt kom med tankar och ideér. Är det något speciellt ämne vad gäller artikel som efterfrågas ?
Amor Vincit Omnia