Sonen "terrar".
Var bestämt att jag skulle få en kväll hemma i lugn och ro eftersom min pojkvän inte är hemma.
Sonen skulle vara hos sin tjej. Och han är där med.
Men han terrar mej med sms om att jag ska åka och köpa pizza till han (han åt en rejäl middag innan idag och blev mätt), jag nekade till detta då han vet att jag har dåligt med pengar och besin i bilen.
Var lite tjat om detta ett tag.
Nu kom det mer sms om att jag skulle hämta honom så han kunde hämta sin data för att LAN:a och sedan köra tillbaka.
Men jag har fortfarande dåligt med pengar och ingen bensin i bilen.
Jag blev mäkta irriterad.
Han visste så väl att jag behövde denna kvällen i lugn och ro. Likväl som han behöver det ibland själv. Men nu kan han inte låta mej vara.
Känner oro i kroppen och får dåligt samvete för att jag inte ställer upp. Men han vet att jag ställer upp när jag kan.
Han har nog svårt för sin frigörelse ibland.
Eller vad tror ni?
Jo Mia det kan nog vara så att han har svårt för att frigöra sig.
Nu har du ju sagt till han som det är, ni har ingen bensin i bilen för några extra saker och det får han ju aceptera så är det bara. Men du ska inte ha dålig samvete för det hela. Han vet nog ochså att du ställer upp när du bara kan och har råd till det.
Jag hoppas ändå att du får en bra kväll
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Kvällen var bra iallafall. Men han kunde inte låta bli att skicka ett sms till klockan halv tolv..hahahaha…Vilken go pojk man har.
Jag är glad att han iallafall tyr sej till mej. Men ibland kan det bli lite för mycket…om ni förstår vad jag menar.