15/6
Jaha då var det måndag igen. Antar att många av er får stiga upp tidigt igen och som vanligt är det stress till jobbet.
Ja en ny vecka med nya händleser.
Jag själv kommer vara hemma idag då det ena barnets dagis/förskola har stängt pga. studiedag.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon alla.
Ja nu är det dags för jobb igen. Önskar jag hade tagit ut några dagars ledighet som jag kunde gjort. Men men..
Ska snart åka och städa igen. Sen ner till mitt ordinarie jobb och där har vi inget att göra nu. I fredags gjorde jag inte många knop. hahah.
Vädret är halvmulet. Det har inte bestämt sej än vad det ska bli. Men jag tar gärna lite mer regn. fniss…
Ha nu en bra dag alla så hörs vi framåt kvällen.
Kramar!!

Även här är det strax jobb som gäller. På måndagar jobbar jag dock bara 3 timmar så vid 10.30 slutar jag. Då tänkte jag ta en tur in till stan med grabbarna. Gå på experimenthuset…
Idag är det lön också
Ha en härlig dag!

Den som ändå hade lön idag! 
Längtar så mycket efter semester nu men än är det många veckor kvar! Men som en klok kvinna sa……den som spar han har!
Kram till er alla!
Ensam - men stark!
När har du semester Lilac?
Jag ska ha veckorna 28,29,30 och 31. Ska bli sååå skönt!
Godmorgon på er!
Idag händer det inte speciellt mycket, utan jag njuter mest av att min stora gosse är hemma (det är ruskigt vad fort dom växer, dom "små" liven).
Vi har inget speciellt planerat idag. Vi hoppas på att det ska sluta blåsa ute snart, så ska vi ta oss iväg till affärn o handla, o även ta en promenad runt omkring i området (så han lär sig hitta o ser hur det ser ut här i kring). :)
Ikväll ska vi ut till svärföräldrarna efter att sambon slutat jobbet. Så vi möts upp på stan vid bussen efter att han slutat jobbet o åker ut dit tillsammans. :)
Den som ändå hade nån semester att ta ut i år… Nå ja… Vad är väl en bal på slottet? *hmm*
Tuvalu:
Vad är experimenthuset? Länk?

Mia…….inte förrän vecka 31! Det är lång tid kvar………*suck*
Ensam - men stark!
Lilac:
Hur har du det? Var längesen vi hördes av…
Hua Lilac…det är långt dit ja.
men det kanske är bättre väder tills dess.
Jag sitter och är måttligt irriterad nu på jobbet. Vi har ingenting att göra. Sitter mest och glor. Bad om att få semester imorrn och fram till midsommar. Men inte då!! Blev nekad detta.
Men nu är det flera stycken som fått gå hem med ledigt.
Visst…jag är gruppledare..men vad ska jag leda när det inte finns nåt? Och den andra gruppledaren är ledig titt som tätt. Varför får inte jag då????
Som jag ställer upp med att städa på ett annat företag åt detta jobbet och har en MASSA övertidstimmar att ta ut. Så får jag inte det.
SUR!!

Phernilla: http://www.xl.hik.se/index.php?lang=sv&sidid=1
Fast vi åkte aldrig dit idag. Vi valde att tillbringa några timmar vid havet istället.
Mia: Vad trist att du inte kan få ledigt! Förstår att du är sur! Just nu är jag rätt less på mitt jobb, känner att jag går där som en tickande bomb men hoppas att jag kan hålla mig tills jag slutar…