16/6 Tisdag
Som vanligt så är det nattugglan här vid datan som skapar dagenstråd
Tycker att det är roligt att ni har något att skriva i till morgonen.
Jag ska iväg ochså och jobba så jag kryper undet täcket alldeles strax. Ska ju orka med att gå upp till morgonen. Jag hoppas att ni får en bra och solig tisdag
Sedan till sist så skickar jag en kraaam till er alla här!! Hoppas ni får en god natts sömn och är pigga och glada till morgonen.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Kram tillbaka Pia….
Är uppe med tuppen idag. Kontorsstädning innan alla kommer vid 7. Så idag blir det en lååång arbetsdag med övertid på 1½ timme.
Solen skiner här. Men vädret växlar ju till och från hela tiden.
Nu önskar jag er en bra dag alla.
Kramar!!

God Morgon… Idag har jag en lång dag på jobbet och jag brukar gilla det men nu har jag tappat motivationen. Hoppas att det är många goa och glada kunder idag så jag hittar tillbaka till känslan av hur mycket jag gillar mitt jobb.
Drömde inatt om sjukhus, vinter och mörker… Förklarar ju en del om hur jag har det känslomässigt just nu…
*kram* Sanna
Godmorgon. Vaknade redan vid halvfem och har hunnit duscha, diska, koka kaffe, uppdaterat min sajt. Snart ska jag ge mig ut med Tatsja.
Här snöar det
Ja, inte riktig snö, utan det är popplarna som sprider sig. Alldeles vitt av dem ute och inne. Svårt för allergiker, men det blir mycket medicin innan jag går ut. Detta poppeldun är vidrigt
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Hhihihi. Jag fick ledigt imorrn och på torsdag. Gick till han som bestämmer här i slutänden. Och det var inga som helst problem.
Fattar inte varför min kvinnliga chef nekade mej detta.
Men men det sak bli skönt iallafall. 
#4 Konstigt detta med chefer. Min chef ska helst ha reda på varför man ska ha ledigt innan man får det. Enligt lagen så tror jag inte att de har rätt att göra så. Behöver man sem. så ska man kunna få det om det finns möjlighet till det.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Äntligen har vi sol men värmen har jag inte lyckats hitta än:/ Hoppas den dyker upp till fredag iaf:)
Har haft främmat nästan hela dagen så inte har det blivit nåt vettigt gjort inte… Får ta ett ryck nu ikväll;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Åh, jag kom just hem
Direkt efter jobbet så kidnappade mina arbetskamrater mig och hade fixat en avslutningsfest för mig!
Haft så roligt… hur ska jag klara mig utan mitt jobb sen…