Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 376 ggr
Mirjami-78
0

Bara ett minne

Sitter hemma hos min mamma just nu. Ska fira midsommar här.

Kom att tänka på ca 10 år tillbaka i tiden. Bodde på den tiden på en liten ort bara tillfälligt eftersom jag sommarjobbade där just då.  Vi var ett helt underbart gäng som jobbade just på den fabriken.

Så vi skulle vid ett tillfälle ut och festa. Vi skulle gå och titta på Lotta Engberg som skulle uppträda där. Ja kvällen började vi hemma hos våran arbetsledare. En ungkarl på ca 40 år gammal. Där var det fest och alla var glada…så även jag. Under kvällen hade vi roligt, fulla var vi med. Jag som på den tiden var som en svamp…annat är det nuförtiden.

Minnen är härliga. Det underbara i denna minne var just detta att vi fans där för varandra. Alla ställde upp och tog hand om varandra…och alla skulle med. Saknar dem otroligt mycket…

Har du någon minne från ungdommen eller från nyligen där man hade en underbar kamratskap? Eller något annat??

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Jag har underbara minnen från ett jobb som jag jobbade på för ca 10 år sedan.
Vi var många tjejer på det jobbet. Vi började umgås även privat några stycken. Gick på gymmet….festade ihop….och hade jätteskoj.

Den tiden glömmer jag aldrig.
tyvärr så tappade vi bort varandra när några fick andra jobb osv.

Mirjami-78
0

Ja det kan nog lätt bli så att man tappar bort varandra så efter ett tag. Jag har ju ingen kontakt med dessa från den tiden. De flest var ju lite änldre än jag och tog väldig bar hand om en så att säga och roligt hade vi med.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool