Lördag 20/6
De flesta är nog hemma denna dag och tar det lungt. Jag själv har för en stunde sedan stigit av tåget och tagit mig hem till min bostad.
Midsommar firandet gick lungt till. Hade ju det lite roligt på fredagkväll med lite vodka men sen blev det inte med än så. Sitter här nu och nyser och mår inte bra alls. Ska nog snart krypa ner undet täcket.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag är hemma med nu efter en trevlig helg. Lite sliten även om det var lungt med drickat. Men man är ju inte van vid att vara sent uppe tre nätter på raken…hahahah. Och sen röda veckan på allt ihop med.
Hoppas du inte blir sjuk nu Pia.
Kryp ner och kurera dej.
kram
Här är det verkligen inget vidare. Näsan rinner, ögonen med. Nyser och har mig, och så ska jag jobba imorgon, nej fy det är en rejäl förkyldning jag har åkt på.
Usch…stackare!
ta en rejäl whiskey och gå och lägg dej…fniss.
Jag sitter med menssmärtor. Inget vidare heller. Men det går ju över ganska snabbt jämförelsevis med en rejäl förkylning.
Fy de smärtorna ja. Är ingen människa de dagarna när jag har ont. Ibland så får jag inte så ont men de gångerna jag får det säger ag bara fy vad det känns. Inte en cahsn att man kan gå utan att ha tagit värktabletter.
Ingen wisky hemma, nu när man hade behöv det
Näää..och jag har inte haft mens på över två månader nu. den bara försvann innan. Så jag har varit liiiite orolig.
Men nu kom den…med förnyad stryka..hahhaha…
usch för förkylningar och menssmärtor:( förkylning har jag erfarenhet av och det är inte kul! menssmärtor däremot ser jag bara när mina syskon och kompisar har och de ser verkligen ut att lida…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner