23/6 Tisdag
Är inne nu en sväng så här mitt i natten. Jag ligger här hemma i en hemsk influensa/förkyldning så jag är just nu inte speciellt mycket till sälskap, så ensam och grinig och sur som jag känner mig just för tillfället tack vare detta jag har åkt på.
Men tänket ändå starta en dagens tråd som jag kankse orkar med att komma in till morgonen och läsa och få höra av er lite vad ni har för er. Hela måndagen har jag mer eller mindre legat i sängen och snurrat runt och haft mig och mått blahaa. Bilhålerna är på mig sååå fylda att det värker i hela huvudet på mig. Just nu lever jag på Panodil, nässpray och Sinova. Ingen förbättring har skett kan jag bara konstatera.
Ja jag hoppas att ni får en bättre tisdag allafall än vad jag kommer att ha
Var rädda om er och glöm alldrig att det fins bara en ut av oss alla, vi är unika.
Kraaam på er!!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Pia:
Usch då… Stackars!!
Du får krya på dig…
Vad är Sinova för nåt?
Alla:
Själv så är det dags för en anställningsintervju idag igen… På samma bolag som jag redan jobbar för, men för en anställning som är tänkt till att fylla ut mina timmar som jag idag inte har fyllda… :) *spännande*
Jag kommer att ta med mig äldsta sonen dit idag! För det är på tok för länge o sitta hemma o vänta på mamma, anser jag…
Jag ska vara där kl 14, o tar ca 1½ timme härifrån o dit, samt att intervjun tar en stund, samt resan hem igen…
*puh*
Tänk om bolaget iaf kunde ha legat någorlunda centralt, o inte på gränsen till Rosengård?

Kram på er alla o ha en bra dag!!!
Pia.
Fy så jobbigt i denna värmen med. Hoppas att du snart bli piggare och kommer igen. Ger dej en värmande kram.
Nilla. Jag håller tummarna för dej idag. Men det verkar ligga långt bort ja.
Själv är jag hemma från jobb idag. Mår inte så bra. Om det är mensen eller inte vete 17. Men är trött, ont i huvet och halsen. Vägrade bara att gå upp innan 5 idag. Det är säkert en förkylning på G här med känns det som.
Kramar till er.
Mia:
Tack gumman!
Hoppas du inte håller på att insjukna, du med…
*håller tummarna*
Nilla: Hoppas det gått bra för dig idag!
Pia: Krya på dig gumman! Inte kul att vara sjuk nu när värmen kommer..
Mia: Hoppas du inte blir sjuk! Det är ju så träligt:/
Själv ska jag lägga mej på soffan en stund nu.. Jag har ont i hela kroppen och känner att en kvart här vid datorn blev alldeles för mycket:(
Kikar in senare:) Kram på er!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Det gick inge bra alls. Pga hur det är hemma så orkade jag inte ta mig dit o fick ringa återbud… :-(
Hej på er alla!!
Phernilla: Hoppas du får en ny tid till den interljuven.
Mia: Jag hoppas attt du inte åker på det jag hat åkt på…Nej usch det räcker väll att jag får lida. Du får skicka bacillerna till mig i posten så tar jag hand om dem
Ingann: Hoppas du får vilat upp dig och mår bättre snart igen.
Ja jag lever än fast jag gör inte så myckt mer idag. Minstingen var på dagis idag och jag sooov och sooov. Känner att jag skulle kunna sova hur mycket som helst just nu. Ska vara hemma imorgon med, men ska försöka gå och jobba på torsdag igen.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!