Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 550 ggr
Mirjami-78
0

Onsdagen den 24/6

Ja mina kära vänner då var det onsdag och jag känner mig mer levande nu än vad jag har gjort hittils under denna veckan….

Vad ska ni göra idag?? Antar att många ut av er ska jobba…

Kram på er……..

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

God morgon på er.

Ja nu stundar det jobb igen. Ska snart iväg och städa. Ligger efter eftersom jag var hemma igår. Det går inte att vara sjuk.
Tur det snart är semester för jag håller på att säcka ihop av allt.

Vädret ser ut att bli varmt idag med. Gott! Men det får inte bli för varmt. 25 grader är lagom.

Har sovit dåligt inatt. Vaknat och legat och snurrat i sängen. Hopplöst.

Idag måste min arbetskamrat laga min bil. Det har han sagt i flera veckors tid nu. Och jag måste ombesiktiga den senast på fredag. Annars får jag göra en helt ny besiktning som kostar 300 kr. Ombesiktningen kostar "bara" 150 kr.
Så gör han inte detta nu så blir jag arg.

Ha nu en bra dag alla.
Kramar om!!

Tatsja
0

Godmorgon. Idag känns det inget skönt. Har ont i höger sida, precis under bröstet och det strålar mot ryggen. Tror att det var för att jag höll på och sortera plank igår. Men är inte säker. Att hosta är ett rent helvete. Gör ont.

Hoppas det går över snart. Jag måste ju börja olja in plankorna (så fort det slutat snöa). Popplarna är alldeles vita än. Hänger stora klasar i dem. Ska se om sonen kan hjälpa mig med att få ut mitt minneskort från mobilen. då kan jag visa kort jag tagit på träd och snö. Även plankhögen.

Ha en fin solig dag. Jag ska snart ut med Tatsja och sen stryka kläder.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
0

Börjar bli lite smått orolig och irriterad.
han som ska laga min bil påpekar inte ens att han ska göra det. Utan undviker mej. Han till och med fick betalt innan för jobbet på den.
Dåligt!!!

Mirjami-78
0

Nej …fy attan Mia. Laga den ska han ju nudå. Hur kan man ta betald och sedan inte utföra arbetet….Skrikandes

ingann
0

Mia: Hoppas han lagat den nu!

Nu har jag lyckats sitta här i hela 10 minuter men det börjar kännas i kroppen:( Ska försöka läsa igenom alla trådar innan jag ger upp…

Vet inte vad det är men jag har ont i varenda led och varenda ben i kroppen…  Det är iaf något lite bättre idag än i går. Idag kan jag iaf gå på toaletten utan att vrida mig i smärtor. Tur att jag har 2 söner som rastar vovven åt mig:)

Hoppas det går över till i morgon när jag får en leverans till ytterdörren med 30 kg kattsand och 10 kg kattmat som ska släpas in och läggas på plats!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

#5 Låter inget vidare. Håller tummarna att du blir bättre….Glad

[mia-38]
0

ingann. Han har INTE lagat bilen än. Men han lovade i eftermiddag. Och gör han inte det…ja då j*klar! Han och jag har bråkat innan..så han vet hurdan jag kan vara om jag sätter den sidan till. hhehehe.

Hoppas din värk är bättre idag. Brukar du ha så ont?

Kramar

Tatsja
0

Mia betala inte i förväg, utan efter han har lagat bilen. Då får du den gjord fortare.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
0

Som sagt,,,jag har redan betalat. Men får se idag. Han lovade att fixa den i eftermiddag. Och jag hoppas han står för sina ord.

ingann
0

Mia: Det är första gången jag har så här och förhoppningsvis sista!

Idag är det lite bättre igen, så det verkar släppa lite för varje dag… Idag klarar jag att gå inne utan att hålla mig i väggar och möbler:)

Men disken i morse var inte kul.. då klarade jag knappt att stå och disken vägrar ungarna att ta helt plötsligt så jag måste om vi ska ha nåt att äta på och med…

Hoppas han fixar det idag då! säj till honom att han får betala besiktningen annars…

Nu väntar jag på att Kim ska få baken ur soffan och ställa in en balkongstol i duschen så jag kan duscha;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner