Babbel tråd
Här ska vi bara babla för bablandens skull.
Saknade en här så då skapar jag en sådan.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Då börjar jag då bablandet fast jag inte rigtigt vet vad jag ska babla om..Hmmmm

Kommisarie Barneby….DET är en man det!
Ensam - men stark!
Ahaaa…ingen som jag känner till…Är det någon serie??

Morden i Midsomer började ikväll igen. Det är sommarens höjdpunkt vad det gäller tv:serier. Vet inte vilken säsong de är inne på nu….men många är det!
Ensam - men stark!
Ok en bra tips….
Sverige vann, hurra.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

#4 fler än jag som älskar "Morden i Midsomer", Barnaby är helt fantastisk.
Gillar även den danska mordkommisionen som går i repris nu, men det går så sent så jag har inte orkat hålla mig uppe en enda gång
.
Livet kallar så nu måste jag sova tidigt om kvällarna. De dagar jag jobbar dag börjar min dag redan vid 4.15, efter denna vecka måste jag nog börja stiga upp vid 4.00 om jag ska hinna allt.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Jag är ju tyvärr en sån som inte gillar att se om program eller filmer så för mig är det ingen höjdare med sommartv:( Tur att jag köpt mig en dvd:) Ska be Kim fråga grannen om hon har nån bra film…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Hur många gillar Ernst? Dags för en ny sommar med honom i morron.
Min särbo bara garvar!
Jag tycker han är lite läcker!
Å allsången då?
Anders eller Lotta?

Ernst är absolut inte min favorit. Jag retar mig mest på honom men ska ändå se det i morgon då Garpens fyr är med.
Tja, Anders eller Lotta? Båda bra. Ungarna och jag satt och skrålade till båda programmen.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Allsång är inte heller min grej:p och Ernst… Ja, honom skull man kanske kunna titta på.. han ser bättre ut på tv än på riktigt *s* Han kommer härifrån Degerfors och har släkt kvar på både sin och sin frus sida så man har ju sett honom nån enstaka gång;)
/Ingalill
Allsång är inte min grej heller.
Jag satt och kollade på Tv 4 Fakta igår,,,om förlossningar. Det var spännande. Och vilka söta bebisar.
Heja Mia. Den kanalen ser jag ofta på. Men jag undrar hur de kan anse att ett barn är för stort och kan bli problematiskt med vanlig förlossning, när de väger runt 3400 gram.
Jag tycker det är normal vikt. Mina pojkar vägde 3 900 och mitt barnbarn 4 200. Inget kejsarsnitt här inte.
Väl mött, Tatsja
Huuuu jag som ska bli mormor om tre veckor!
Magen är så liten, dottern var själv inte stor, 3000 gr.
Tror det blir en liten kotte!
Men jag törs inte titta på förlossningsprogram….
Tatsja….det är deras bäcken som är för litet….för trångt. Så då kan barnet inte komma ut den vägen. sedan om det är sätesbjudning så blir det ännu värre.
Grattis Mammzing!!
Spännande med barnbarn.
Grattis Mammzing! Vad spännande:)
/Ingalill
#9:
Nej fy, Ernst är inte riktigt min favvis, men damer i medelåldern brukar ju gilla honom, konstigt nog. För min smak så är han för stel o för "märkvärdig" o för långsam… Blir mest frustrerad av att lyssna eller se på honom…
Lite som med Leif GW Persson… Jaaaaaaaag seeeeeeeer tyyyyydliiiiiiiga kriiiimiiiinella kooooopplingaaaaar i deeeeeeet häääääääär faaaaalleeeeeet…. *harkel* *whiskeyklunk* ;)))
hahahahhaha….Nilla….hahahahah..du är för goooo.
Mia:
Har hon (läs: jag) rätt, eller har hon rätt?
*hahaha*
NIlla: Gillar inte Ernst och då tillhör jag medelålders kvinnor.
Väl mött, Tatsja
Tatsja:
Nej, tack o lov så gör la inte alla medelålders kvinnor det… *skratt*
Min f.d. svärmor avgudar honom, varje gång det var dags för hans inredningsprogram i skärgården så satt hon som bänkad framför tv:n o fick inte störas, o trååååånade… *ler*
Du ser, så intresserad är jag av Ernst… Kommer inte ens ihåg vad hans inredningsprogram hette… *hahahahaha*
Han och Loket klarar jag absolut inte av.
Väl mött, Tatsja
Tatsja:
Nej det finns några sådana jag inte klarar av med.
- Ernst
- Leif GW Persson
- Peter Wahlbeck (eller vad han nu heter)
- Carola (som bara kan vråla)
(är det inte dags att hon får en kvinnas röst snart o slutar prata som en 8-åring? *grr*)