Michael Jackson är död
Michael Jackson har dött 50 år gammal i hjärtattack.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Inte någon av mina idoler. Det var många år sen han spårade ur tycker jag.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Synd. Han gjorde många bra låtar.
Han skulle göra comeback i sommar. Över en miljon biljetter var sålda.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Är nog troligt att han tagit självmord med, nån överdos.
Citat:
Advokaten: Han missbrukade mediciner "Jag vet inte vilka mediciner han tog, men enligt familjen så var det stora mängder"
Vi får la se, inte min favorit, som sagt. Dock min mammas!
Hon har alla MJ's skivor…
Jag gillar honom. Thriller är dock den som är bäst.
Men de ska göra en utredning om hans död. Så vi får se om det var överdos eller ej
Väl mött, Tatsja
Tatsja:
En sak är jag då glad över…
Att jag inte är kändisadvokat i USA!
Tänk på den stackars advokaten som nu ska tvingas slåss mot alla dom spöken som nu kommer hopa sig för att "få ut en del av förmögenheten"…
*ryser*
Hade han någon förmögenhet kvar? Nästan alla hans tillgångar inklusive hans älskade gård såldes ju på exekutiv auktion för att betala hans skulder…
Jag tycker det är tragiskt och inte konstigt om han missbrukade efter alla anklagelser han fick utstå…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Hörde ett rykte att han tydligen hade cancer också.
Väl mött, Tatsja
Tycker inte man ska spekulera i rykten om hans död. Han finns inte längre, det räcker för oss att veta. Tyvärr är det ju så att större idoler eller artister får stämpel på sej om dittan och dattan. Som dessvärre kanske inte ens är sanna rykten.
Tycker därmed att det är fel att spekulera i hans död och hans skulder och andra handhavanden nu.
Jag menar inget illa mot er. Det vet ni. Vi kan lyssna och läsa om honom vart man än är. Vi får tacka för hans musik så länge som han fanns på jordelivet.
Kram till alla
Nu har det börjat cirkulera makabra sms om honom också… Kim fick ett på mobilen som jag tvingade honom radera och absolut inte skicka vidare.. Folk är inte kloka! Smset var nåt om att han inte skulle få kremeras pga alla sina plastikoperationer utan istället smältas ner till leksaker så barn kunde fortsätta leka med honom… Något liknande vara det.. Helt makabert och osmakligt enligt min mening!
/Ingalill
Va…Gud vad grymma vissa kan vara. Han är ju borta en gång för alltid…..Fattar inte hur de kan skapa sådan sms om han…han som alla andra har ju rätten till en sista vilan…
Ingann:
Fy… Det är ju helt sjukt! Att folk orkar…
Svensk avundsjuka - vår vanligaste folksjukdom…
Tyvärr… :/
Pia & Nilla: Ja, jag tyckte det var hemskt! Nu har jag fått veta vem som skickade det till min son också.. Det var min kompis!!! Så jag ringde upp henne och talade om vad jag tyckte om att hon skickar sånt till min son men hon var helt oförstående.. Hon tyckte ju det var kul… Så jag frågade om hon skulle vilja att nån skickade runt liknande om henne om hon gick bort men det var tydligen inte samma sak för hon var ju ingen kändis…
Det var väl inte så snällt det jag sa att man kunde skriva om henne heller haha.. Hon har en stor tatuering så jag sa att henne var det ingen idé att kremera utan vi skulle vrida ur henne och använda bläcket till nya pennor;p
/Ingalill
#13 Bra att du tog tag i det hela….Hon lär ju inte göra om det…tror jag.
Pia: Det hoppas jag verkligen inte hon gör… Tror inte hon skulle vilja att hennes barn får nåt sånt… i synnerhet inte av nån vuxen som ska veta bättre…
/Ingalill
Det var det värsta!! Hoppas att sånna sms stoppas på nåt sätt.