Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1139 ggr
Mirjami-78
0

28/6 Söndag

Jaaa…kan ju börja med att jag hade en väldig trevlig lördagskväll…exatta detaljer kommer jag nog få höra imorgon bitti…från en vän som höll mig sällskapFlört 

Nu är det tid att krypa under täcket…önskar er en härlig söndagGlad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Haha har du huttat lite ikväll? Det gjorde du alldeles rätt i i så fall:)

sov gott!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

phernilla
0

Pia:
Ja det kommer du alldeles säkert få höra! Bland annat så skulle ju du o jag gifta oss, fast mest för ekonomins skull, tyckte du… *hahaha* Du är galen! Tack för skrattattackerna, magmusklerna värker så det står härliga till idag, det kan jag lova dig… :) Ditt lilla yrväder!!!

Skrattande Tungan ute

phernilla
0

Ingann:
Hmm…Huttat? *hehehehehe*

Jag tror banne mig hon halsade, eller ställde sig på huvud o fyllde på. Jag vet inte riktigt, men det gick av bara farten iaf. Vårt senaste telefonsamtal bestod mest av att jag vred mig i skrattattacker o inte fick fram ett enda ord, utan mer tappade andan o inte fick luft för att jag vek mig av skratt för att vår vän Pia var såååååå skojjsig igår! :) Oj oj, ni skulle vart med… Nästa gång får vi ta 3-partssamtal, eller kanske 4-partssamtal? Eller kanske telefonkonferans då vi väl är igång?

O ja! Jag var spiknykter, hela kvällen!!!!

phernilla
0

Idag är det tvättstugan som gäller för hela slanten. Blir alltid så på helgerna, antingen Lördag eller Söndag. Men vi har ju haft helgbesök av sambos bästa vän hela helgen, började med en fest i helgen o han sov över, sen så hade vi allmänt skoj igår o nu i skrivande stund så ligger han på vår soffa o ZzzZzzZzz så han väcker dom döda!!!!
Tungan ute

Hahaha, men det var ju bra på sätt o vis. För då kom ju 11-åringen upp i tid idag med, som blev väckt av honom o låg i badet kl 8.30 då jag vaknade till liv…
Skrattande

Imårrn börjar allvaret här med. Då ska jag börja jobba! Börjar vara nervös! Tänk om jag inte kommer ihåg alla träningsmomenten (dom är A & O i mitt jobb - livsviktiga). Börjar kl 15.30, men vet inte riktigt när jag slutar imårrn då det verkar som att arbetstiderna varierar en del. 15.30-20.30 tror jag dom ska vara, men vad jag förstått så jobbar man ofta 15.30-20, eller 15.30-19 eller 15.30-19.30…

Med andra ord, inte lätt att räkna på varken lön eller när man kommer att vara hemma, dag för dag…

Kram kram på er alla! Ha en bra dag!

(Pia lär la ha allvarssamtal med Herr Mugg hela denna långa dagen, antar jag? Hon bad mig precis påminna henne om att hon aldrig mer ska dricka alkohol… *hihihi*)

Mirjami-78
0

Phernilla….Jag har ochså ont i mina magmuksler….idag. Ja efter att ha läst här vad jag har ställt till inatt…så är det då inte konstigt att jag har ont med….Flört

Mår ändå hyfsat bra trots allt….Man lever bara en gång detta livet och då ska det ju vara lite speciellt i mellan….Sedan så är jag nog liiiite lättpåverkad…(ha ha ha kommer ihåg en dell ut av min fest från gårkvällen…och det jag har glömt får jag säkert reda på från Phernilla som sent kommer glömma av…våran telefonfest)

Vet att min ex ringde, men svarde inte då jag inte ville få hit han utan festa i lung och ro…Ja imorgon måndag är mitt första rigtiga semester dag…Och jag lovar att nu är det slutfestat för denna sommar (Helst ska jag nog undviga alkoholhaltiga drycker helt resten ut av detta år)

Phernilla…nästa gång jag säger ordet fest…påmin mig om gårdagens fest då…m.m

[mia-38]
0

Helgen har varit kanon.

I fredags tittade vi på fotbollen och käkade gott. Kollade sedan film och somnadeOskyldig…hahah..som vanligt.

I lördags så var vi iväg och solade ett par timmar. Senare på eftermiddagen/kvällen var vi hos ett par kompisar och spelade Kubb. Skitkul….Skrattande hihihihi…. Kan säga att ju mer vin man dricker desto träffsäkrare blir man. Konstigt.

Idag var vi och hämtade Mickes pappas cykel 1,5 mil från stan. Han hade lyckats rymma igårkväll igenFörvånad.
Sen åkte vi och solade några timmar igen.
Nyss hemkommen och ska börja tvätta…*suck*Obestämd

Mirjami-78
0

Roligt Mia att ni har haft det bra i helgen….Ja och där ser man fler än jag som  har festat tll det …..Skrattande

[mia-38]
0

Man måste festa till den ibland Pia…fniss.

Och de vi var hos var killen som var otrevlig på midsommaraftonen. Men nu var han jättetrevlig. Där spriten går in går vettet ut på honom.

Mirjami-78
0

Ha ha ha …Ja du Phernilla hade nog en super rolig kväll med mig igår…

Ja..märker att man är nog inte rigtigt som man ska när man får i sig liiite….Flört

ingann
0

Haha ni verkar haft en toppenkväll allihopa igår;)

själv glodde jag på film medan ungarna satt vid datorerna;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner