Tips på dejtningsidor på internet....
Kom på att tänka detta med dejtningsidor på internet….vad är det som fins, och är det några som ni vet som är mindre seriösa ställen än andra, samtidigt får man mera på de ställen där det kostar, än på de som är gratis….
En tanke som slår mig ochså är att man ska alltid vara försiktig när man dejtar. Innan man vet vem den andre personen är m.m
Skulle jag själv träffa någon från en dejtningsajt så skulle det nog vara på en cafe och utan mina barn. För barnen är det känsligt när man blandar in någon ny person i deras liv och när man inte vet vem till 100% vem det är man ska träffa med…och om det blir mer än en träff.
Ja säger så här dejta gärna, men var alltid försigtiga….det är jag!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Oj vad många dejtingsidor det finns. En hel uppsjö!
Jag känner till en del av de. Många svindyra och andra som är helt gratis.
De mest seriösa är nog de som kostar en massa. De som bara är ute efter att leka med andra vill inte betala en massa för att hitta nån.
Det är säkert mils skillnad på match.com och spraydate.
Match kostar en massa till skillnad mot Spraydate.
Och visst ska man helst träffas på neutral plats första gången. Man vet inte hurdan den andra personen är. Eller vad de egentligen vill och är ute efter.
en kompis till mig träffade sin drömman på happypancake som är helt gratis:) men annars är det nog samma skrot oavsett om det kostar massa eller inte.
jag var medlem på match.com förut men de flesta som skrev till mig var gifta män som ville ha skoj på sidan om under arbetsresor o sånt…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ja det är ju det jag ochså många gånger tänker på man vill ju träffa någon som är seriös….inget velande eller vara en älskarinna vid sidan om. Man vill kunna komma på första plats och bli älskad för den man är ……
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!