30/6 Tisdag
Så en ny början på en ny dygn, och så är det tisdag.
Tror att det kommer vara en lika härlig solig tisdag som måndagen har varit. Nu har det svalnat lite här som tur är så man kankse kommer kunna sova.
Skickar en kram till er alla…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
En dag närmare semestern. Gud så härligt det ska bli.
Molnen ser ut att hopa sej idag. Blir nog inte lika varmt som innan. *puh* Jag har fönstret på vid gavel om nätterna. Annars kan man ju inte sova för värmen. Men jag får stänga det framåt klockan 4 då fåglarna börjar gasta. Hahahah. Speciellt kråkorna. Mindre skoj att höra på deras kraxande så tidigt när de har familjemöte utanför mitt fönster. 
Nu mina goaste vänner så är det dags att börja dra sej mot städningen.
Ha nu en go dag alla.
Kramar!!!
Hej på er. Här har man då vaknat till en ny dag för en stund sedan. Varmt…ja det är det fortvarande. Vet ej rigtigt än vad vi ska göra idag, men en sväng ut blir det
Ni får ha en bra dag alla…
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Kikar in en snabbis bara medan mina gäster går på promenad med vovven:)
I förmiddags dök min systerson med tjej upp helt oväntat:) De ska vidare till Arvikafestivalen i morgon men ville inte ha bilen där så då passade de på att komma till moster och parkera *s* I morgon tar de tåget vidare…
Dyker in i morgon igen! Ha en bra kväll alla!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Nu börjar värmen svalna av. Frågan är om det inte blir åskväder inatt. Myyyyyys 
Pratade med min chef idag.. Det har kommit in jättemycket jobb som ska vara hos kund när alla kommer tillbaka efter sina semestrar. Så jag erbjöd mej att jobba två veckor till innan jag går på semester själv.
Nu i dessa tider får man se om sitt hus.
Fick veta att moderbolaget funderade på att varsla mej i september. Men min chef fick de på andra tankar. Och ställer jag upp så mycket jag bara kan nu så visar jag ju att jag är nåt att ha. Även om det är jobbigt.
Nu är det snart sängen. Hoppas att det inte blir lika varmt inatt.
Kramar till er.