Onsdagen 1/7
Ja då var klockan så mycket igen att en nu dyng får en början. Då blir det även första dagen på en ny månad. I Slutet av denna månad kommer jag ha en treårs kalas här hemma för minstingen…tiden går för fort bara.
Ja och sedan kan vi ju inte klaga på värmen….den finns ju fortvarande. Hörde att det hade även åskat på lite olika håll i landet….Inte kankse helt fell.
Önskar er alla en skön onsdag!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ännu en sömnlös natt.. nu håller jag mig vaken tills mina besökare åker under dagen så lägger jag mig på soffan en stund sen;)
Ha en solig onsdag alla!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
God morgon på er. Ser att ni är nattugglor.
Hoppas att ni fått sova lite nu iallafall. Jag hade gärna fortsatt sova några timmar till.
Åska???
Här skiner solen och är bortåt en 27 grader om dagarna. Jag hade önskat att det kunde komma lite regn nu. Men molnen går bara i utkanten. *suck*
Snart dags att ge sej av för dagens bravader. Och min semester blev ändrad så det finns inte i sikte riktigt än.
Bara att gilla läget…fniss
Ha nu en bra dag mina vänner. Och jag vill säga att ni gör ett KANONJOBB här. 
Kramar!!!

Ja, nu är vi redan inne i juli… Vad fort tiden går!
Ja…här var det en liten som satt brevid mig i sängen vid fyra i morse och säger med ett stort leende på läpparna god morgon mamma….sedan så var det fajt mellan mig och han en stund om det skulle sovas mera eller inte…
Ja nu så är tvättmaskinen igång. Har gratis el en månad då jag bytt el bolag…så nu tvättar jag bara som den….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ja den 1:a juli. Snart är sommaren slut…
Nyss kommit hem från Kalmar. Fick hämta sonen och hans tjej. De skulle tagit tåget hem men det fanns ingen ström idet pga åskan.
Hon hade vart och stylat håret. Så imorrn ska hon gå på en visning skolan har. Spännande.
Och hon var verkligen snygg!!!
Nu håller jag på att laga lite käk. Glömde äta idag..hahahah.
Det blir matjesill och nypotatis.