Fredag 3/7
Nu är det fredag och fortfarande varmt ute fast klockan är så mycket.. Eller lite kanske man säjer;)
Jag har haft svårt att sova igen så jag har nyss varit ute på en nattpromenad med vovven;) Men nu ska jag försöka sova nån timme iaf. Klockan 8 kommer värden och ska kolla mitt avlopp i badrummet så då måste jag vara uppe och pigg igen.
Ha en bra fredag allihopa!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
God morgon på er.
Ja natten har varit hemsk varm. Klibbigt. Haft bägge fönster öppna men ingen skillnad.
Dags för jobb. Men vi slutar redan kvart i två idag. Skönt!!
Ha en bra dag.
Kramar!
Äntligen har vi haft ett riktigt åskväder som rensat luften så nu är det underbart igen:)
/Ingalill
Här regnar det just nu. Och åskar på avstånd för andra gången idag.
Jag ska snart till pojkvännen. Vi skulle grilla men det brinner nog inne.
vi har haft åska på avstånd i 3 dagar men idag kom den äntligen hit:) Tyvärr slog den nog ner någonstans med för brandbilarna lämnade garaget med sirenerna på:(
Ni får grilla i ugnen;)
/Ingalill
Jag har sovit som däckad inatt, fast kunde inte somna förrän kl 4 tyvärr, då alla tankar o känslor maler inom mig. Sen blev jag väckt av att lilleman satt bredvid mig i sängen o sa: "mamma, sover du här, jag hittade inte dig, mamma…" o sen: "mamma ville du inte sova med mig?"…
Lilla gubben…
Fy va jag känner mig kass!
Dagis har jagat mig en hel vecka via mobilen med, men jag har inte orkat svara o ta det samtalet än då jag dels inte har några besked att ge dom, samt att jag heller inte vet riktigt vad jag ska säga. Vill ju inte ställa till det för hans pappa med hans förskoleplats, o jag är rädd att den ryker om dom får höra att jag nu bor under samma tak som pappan, för då kommer dom nog att anse att jag ska ta hand om lilleman då pappan jobbar…
men… det är inte fullt så enkelt. jag mår så skit nu så jag skulle inte orka en heldag med lilleman än på många veckor, allt går ju upp o ner, precis hela tiden… jag är inte stabil nog att ensam ansvara för honom, känner jag idag….
men…
jag tror inte att dom kommer att förstå det? o jag vill inte ge dom detaljer om mitt mående just nu. jag kan inte vara skyldig att göra det, eller? Det är ju ytterst privat o känsligt till karaktären… :/

Fredagsafton: Här i Skellefteå har vi festival hela helgen … är sugen på att gå - men inträdet går på 400kr för en kväll. Sedan är det ju Tomas Ledin som skall uppträda… en nostalgitripp?
Men å andra sidan såg jag att TV4 sänder en direktsäning från våran stadsfest och just med Tomas Ledin… det är billigare det.
Och framför allt slipper man frysa. Här i skellefteå är det snart vinter (åtminstoen känndes det så idag)… man hade så smått börjat vänja sig med sommertempen.. men idag har man inte varit ut särskilt mycket…
Trevlig helg på Er alla:)
Ahaa…Vi hade tänkt att gå på Tomas Ledin när han är i Borgholms Slottsruin den 15:e. Men vet inte hur det blir med det. Det är så mycket annat som ska göras.
Ha nu en trevlig fredagskväll mina vänner.
Nu sticker jag…
Kramar!!!