Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 16-övrigt
Läst 747 ggr
Mirjami-78
0

Du som är singel, vad är det du söker??

Du som är singel vad är det för slags förhållande du söker?

Är det någon som du söker som du kan ha en framtid med eller är det bara någon som man ha roligt med som tex. gå en sväng ut på krogen med?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Mads
0

Jag söker för närvarande inte men längtar efter kärlek, den rätte, kärlek som varar livet ut om man har tur. Går på krogen med mina vänner och sex klarar jag mig utan när jag inte lever i förhållande Glad

Amor Vincit Omnia

Mirjami-78
0

Jag känner som du Mads att just sex, det klarar mig ut av då jag inte lever i ett förhållande.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

lretar inte efter någon.. dyker HAN upp så gör han det vilket inte är så troligt när jag nästan aldrig är ute;p

just nu trivs jag bra med att vara singel:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mads
0

# 2 Ja, bara för att det ska så vara blir oftast ingen hit Flört

Amor Vincit Omnia

phernilla
0

Jag vågar nog inte ens yttra mig i denna tråden, då jag fann allt jag önskade för att sedan förlora allt det igen, då det visade sig att han inte var den han utgav sig för o vara…

Ska förklara lite senare vad mitt förhållande ska innehålla, den dagen då det blir aktuellt igen, men dit är det läääänge kvar nu. Vill inte ha ett förhållande igen på mycket, mycket, mycket länge!!!!

Totally burned!

Mads
0

# Men Nilla hjärtat vad har hänt ???

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

phernilla
0

Mads:
Precis allt o lite till… Jag är på bristningsgränsen, o relativt redo för psyket, känner jag. Men det är inte möjligt då jag har äldsta sonen här i 1½ vecka till, men sen då han åker hem till pappa, då är det jag Nilla kvar länge till… :-/ Orkar inte ens prata om det just nu… Kanske en annan dag då jag är starkare! Det en som driver mig framåt idag o får mig att klara av vardagen, det är min medicinering (genom akutpsyk som jag sökte förra veckan) samt mina barn. Annars hade jag inte alls suttit här idag…

ingann
0

Nilla: Det är rätt. Var ensam ett tag och må bra i dig själv! Att gå in i ett nytt förhållande nu skulle kunna vara helt förödande för dig medan du är så bräcklig och sårbar som just nu…

Jag hoppas att du snart mår bättre:)

kramen

/Ingalill

phernilla
0

Ingann:
Ja, bräcklig o sårbar är bara förnamnet för hur jag mår just nu. Vet inte hur många ggr jag hunnit gråta redan, bara idag. Bryter ihop hela tiden, när jag minst anar det, o det är sjukt frustrerande! Mår verkligen skit, rent ut sagt. Idag hjälper inte ens mina mediciner… Det är riktigt illa… :/

ingann
0

Nilla: Nu måste du väl fått din beskärda del av skit i livet! Hoppas det vänder och blir kanonbra istället:)

Men vad du än gör om medicinerna inte funkar så överdosera inte! Din kropp har ännu inte fasat in sig på medicinen än och att överdosera kan göra jättestor skada på både kortare och längre sikt.

/Ingalill

phernilla
0

Ingann:
Har inte överdoserat den än, men får la se hur detta slutar. Man blir grymt frustrerad då den inte fungerar som den ska… :/

ingann
0

Nilla: Du har inte ätit den så länge och det kan ta 4-6 veckor innan kroppen är helt inställd på den.

En grej jag brukar köra med när jag mår dåligt är skratterapi.. Man bara sätter i gång att skratta;) Efter en stund inser man hur fjantig man är som fejkskrattar så då börjar man skratta på riktigt bara för att man är så knäpp;p

Det funkar även när barnen är på dåligt humör.. Nu behöver jag bara säja skratterapi för att de ska dra på smilbanden:)

/Ingalill

phernilla
0

Ingann:
Tyvärr så funkar nog inte fejk-skrattandet på mig. Jag kan inte le överhuvudtaget! O nu då mobilen kraschade så rasade verkligen den sista delen av mitt liv med… Det var droppen, o panikångesten kom direkt, så det var bara att trycka i sig 2 st tabletter illa kvickt, men, funkar gör dom nog inte… tyvärr…

Tuvalu
0

Jag har verkligen längtat efter att bli kär och nu råkade jag bli det i någon som inte alls passade in i min mall så jag har avslutat det vi hade påbörjat…