Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 418 ggr
[mia-38]
0

Lördag 4/7

Hej på er alla.

Nu har jag vart och hämtat flyttlådor och ska börja packa. Men vart 17 ska jag börja…hahahah.
Här är så vamt att man svimmar snart. Åskan är på väg igen.

Ska till Micke sen ikväll igen.

Vad ska alla ni andra hitta på?

Kramar

Tuvalu
0

Jag ska iväg på fest Skrattande Ska ha så skoj och åker nu…

Ha en härlig lördag alla!

phernilla
0

Vi har precis vart o badat. Det var la ganska skönt, men det är väldigt spänt mellan mig o lillemans pappa. Han verkar riktigt arg på mig. Tidigare idag, på fm, så sov jag i soffan. Sen fick jag en avhyvling som hette duga, att han blir så trött på mig då jag bara ligger o sover o inte gör nånting…

Hmm… Vi kom faktiskt hit för två dagar sen, o det var första ggn jag sov på dagtid, o det gör jag för att mitt psyke inte är vad det borde vara just nu,,, Men han verkar inte förstå det, eller så tror han att jag låtsas, eller nåt… Så känns det iaf…

Vad skulle jag ha gjort? Jag är inte den som sätter igång o städa eller plocka hemma hos nån annan människa. Det är inte på samma sätt o bo här idag som då vi var tillsammans liksom. Jag vill ju inte bara "gå o ta för mig" i hans hem… Men tydligen är det det han vill? För då jag inte plockar så verkade han bli arg… Jag hade inte gillat om nån kom hem till mig o direkt började plocka i mina saker o städa o ha sig…

Vad gör man?

ingann
0

Idag har jag sovit hela förmiddagen:) Lyckades inte somna förrän vid 7 i morse så det behövdes. Sen har vi suttit ute och fikat med grannen tills regnet kom för en stund sen…

Nilla: fråga honom om han vill att du ska plocka och städa bland hans saker.. tala om att du inte riktigt vet vad du får och bör göra..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Ja jag kom hem idag från Dammark. Började tvätta, och han med en maskin, sedan så ringde min lille son pappa, så vi åkte till han och hämtade han hit…så vi försöker komma överens om saker gällande sonen och inte annat…

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool