Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 477 ggr
Mirjami-78
0

Söndagen den 5/7

Då var det söndag….en vilodag. Här ska det hinnas med en himla massa. Ska åka och handla med min ex och sedan ska han ta troligen med sig sonen några dagar så jag blir helt ledig från mina barn.

Min store son är hos mormor och ska nog vara där hela nästa vecka. Ja funderar att gå på bio då jag är ledig och sedan en sväng till frisören med.

Önskar er en härlig och solig söndag….

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Tatsja
0

Idag är det sol men blåsigt. Det varnas dock för moln, regn och åska. Usch! Hatar åska. Är helt hysterisk.

Sonen var i Västerås på PowerMeet igår. Han kom hem med riktiga raggarskor och en häftig tröja. Många bilder på fina bilar. Synd att vädret var som det var bara. Dessa vackra jänkare.

Men polisen var glad. Inte så mycket bråk och inte så många fylleskörningar.

Idag tänkte jag försöka orka börja med att olja in lite plank. Vill ha uteplatsen klar.

ha en fin dag

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

phernilla
0

Här är det lugnt idag. Har klivit upp i tid så inte pappan ska få ett utbrott på mig, fy. Gillar inte då han är arg på mig, tycker det är trist att vi inte bara kan ha en fungerande vänskap. Jaja, man kan la inte få allt här i världen. Men jag vet samtidigt varför han gör så. Han har sagt att han lägger upp en skyddsmur, för att inte bli sårad… Men, jag är ju liksom inte ute efter o såra nån… *suckar* Framförallt INTE honom!!

Idag är allt bara lugnt annars…
Har ni det bra?

Första dagen idag sen jag lämnade Lund som jag vågat sminka mig. Tårarna sprutar inte idag ;)

[mia-38]
0

Hej på er.

Är hemma nu efter en bra helg. Ska försöka packa idag…mer än det blev packat igår..hhhaahah.

Solen skiner och det är lite moln på himlen. Det är en heöt annan luft idag. Nu kan man andas igen. *puh* Senaste veckan var hemsk.

Kramar om

Mirjami-78
0

Hej på er….här är det luuuungt och skönt just nu. Lite för lungt måste jag nästan säga. Lille sonen åkte iväg med sin pappa…och den store är hos mormor så jag är barnledig, nu är bara frågan…vad ska jag hitta på då…..???Obestämd

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Här är det regnigt och kyligt idag så vi har fått sitta inne och fikat:( Men det är iaf inte kvavt längre;)

Var iväg till en kompis en stund också så jag fick en halvtimme iväg från barnen och djuren men ljud var det ändå eftersom hon har 5 småbarn och hund *s*

Vad skönt att du haft en relativt bra dag idag Nilla:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner