Måndagen den 6/7
Hej på er alla. Då var det måndag igen då. Är barnledig…
Vad ska ni hitta på idag då?
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Idag blir det bara promenad med Tatsja och sen vara inne. Det ösregnar här
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Ska försöka rulla in bilen till verkstan. Växelföraren är paj så ibland hittar man ingen växel.
Tror jag har tvåan i nu så det blir till att köra på den i 9 km.
Sen ska jag hjälpa sonen bort med wellpappen som var runt hans möbler när han flyttade.
Det räcker för idag.

Jag har precis kommit hem från jobbet, en kort dag. Snart kommer grabbarna hem så då blir det till att vara ansvarsfull mamma 
Här är det ensam och luuuungt just nu. Ska iväg ut en sväng och så ikväll blir det bio.
Jag har nyss kommit hem från jobbet, kört sonen och hans tjej till henne, vart och handlat. Nu sk jag snart laga middag.
Pratade med mor min i telefon en stund med nu.
Värmen sitter i. Men det är ganska mycket moln..men inte 17 är det svalare för det. Regnet öste ner på morgonen.
Hörde på radion att värme från stäppen kommer in nu över Sverige till helgen. Så den där värmen vi hade innan kommer tillbaka…*puh*
Pia…vad är det för bio du ska gå på?
Mia troligen blir det Drag me to hell…en skräc, thriller men verkar bra…en fråga bara hur man sen ska våga sova inatt….ensam och allt som jag är just nu….
Huuuu! Hahahh.
Vi såg The Unbourne på dvd i lördags. Den rekommenderas om man gillar skräck. Jag trodde jag skulle sk*ta ner mej ett tag. Spillde nästan ut min grogg. Hahhah. Och jag brukar inte bli rädd.
Jadu Mia…jag får väll hoppas att det finns fler än jag som är där ensamna….helst så klart en singel kille….som kan vid behov hålla mig i handen….
Jag brukar inte heller vara den som är lättskrämd….men men man vet ju alldrig…Har aldrig tidigare sett en skräck film på bio…
Det är nog värre på bio…med tanke på denna stora duk..hahah..man kommer liksom inte undan.
Det finns säkert nån singelkille där. Du får skriva en skylt att du med är singel..hahahahah
Jadu Mia….det kanske fungar…ha ha ha. Ja är ju liksom lite rädd för just det där …stora duken och allt och ingen paus knapp heller utan bara sitta kvar snällt och fint. Får väll ta en plats nära ingången, så jag kan springa ut i värsta fall
Ringde mina barn förrut….lille log och sov, och den store hae inte tid för mig just nu….Ja just nu känner man ju sig övergiven som mamma….
Nepp nu får jag börja springa mot biogfrafen om jag ska hinna tid…..Vi hörs senare om jag överlever filmen ut av allvarigare broplem….