Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett07-tonåringar
Läst 601 ggr
Mirjami-78
0

Pojkvänner och flickvänner

Vilken ålder har du tyckt att det är ok att din son/dotter har sälskap med någon??

Jag själv var 15 år när jag träffade min förste kille, och han var 10 år äldre än jag, men det visste jag inte om förrän sen senare. Hemma sa jag inget om han utan vi träffades hemma hos han bror där han bodde och även hos hans kompissar, så vi visade oss inte öppet hur som helst.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Min son hade tjej första gången när han var 14-15 år. Det skulle sovas över och donas. Men jag tillät det när jag hade pratat med tjejens föräldrar.
Detta var en tjej från Skåne. Så det blev en del åkande för honom. Och hon var här ibland. Men detta höll inte länge.

Den andra tjejen höll det i över 3 år med. Men det tog slut i våras. Och då träffade han sin nuvarande. En kanontjej.

Mirjami-78
0

Min son som är 10 år har ju drömmar om tjejer….hur de ska vara och små förälskelser. Sen finns det en tjej som är något yngre än han…till henne ringde han ett tag och pratade med, men nu hoppas jag ju att det tar liiite tid till innan det kommer tjejer hit som ska sova över..

[mia-38]
0

När min son var 10 så tyckte han att tjejer var äckliga…hahahh..Men det var säkert nåt han bara sa. Han var nog ganska nyfiken iallafall. Flört

Ja Pia. han kan vänta några år till med att sova över.

Mirjami-78
0

Ja, det kan min son i mellan göra ochså…men för det mesta är han nyfiken på dem.